فروشگاه پخش عمده پوشاک سامان لعیا

در قم
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانقم
    خیابانخیابان زنگارکی بین کوی 24 و 26
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02538608666

گروه تولیدی سامان لعیا از سال۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لباس زیر(مردانه،زنانه) آغاز نموده ومفتخر است که به عنوان یک برند معتبر ایرانی نظر وسلیقه عده کثیری از مصرف کنندگان در سراسر ایران را به خود جلب نماید به نحوی کره محصولات سامان لعیا از طریق چندین عامل فروش و فروشگاه معتبر عرضه می شوند.

گروه تولیدی سامان لعیا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه تولید و عرضه پوشاک لباس زیر مردانه و زنانه این افتخار را دارد تا مهمترین عامل پیشرفت و توسعه خود را مواردی چون توجه به نیاز های روز نسل جوان در طراحی محصولات تولیدی همراه با سرویس دهی مناسب به مشتریان بشمارد.

امید است این سامانه بتواند با در اختیار گذاردن اطلاعات روزآمد و ارایۀ متمرکز و بهینه خدمات خود در عرصه لباس زیر مردانه و زنانه گامی مثبت در جهت اعتلا و پیشرفت این حوزه و خدمت رسانی روزافزون بردارد.
مزایای سامان لعیا
کیفیت بالا تضمین کالا
تنوع بالای لباس زیر
قیمت مناسب

در فروشگاه لباس زیر سامان لعیا همانطور که از نام آن پیداست انواع لباس زیر در سه دسته زنانه،مردانه و بچه گانه ارایۀ میشوند که سهم لباس زیر زنانه بیشتر از دو دسته دیگر میباشد لباس های زیر محصولات مختلفی را شامل میشود:ست،سوتین،شورت،لباس خواب،لباس راحتی(مردانه،زنانه)زیر پوش(مردانه،زنانه) تاپ شلوارک،لباس بادی،مایو و سایر اقلامی که مرتبط با این حوزه باشند.

باما درتماس باشید

*تلفن:۰۲۵۳۸۶۰۸۶۶۶

*آدرس اینترنتی:www.samanlaya.ir

*دفتر مرکزی:قم نیروگاه میدان امینی بیات ۱۶ متری زنگارکی بین کوچه ۲۴و۲۶ پلاک ۲۸۰

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه