فروش استون کومهو-acetone-پروپانون

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-پاکدشت-روبروی درب شمالی دانشگاه ابوریحان مجتمع پارسیان -طقبه 5 واحد60
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09196537561-021-36017844

acetone
فرمول شیمیایی استون : CH3COCH3.
نقطه جوش استون: 56 درجه سانتی گراد.
چگالی استون: 784 kg/m³
اسامی مترادف با استون : پروپانون ، دی متیل فرمالدئید ، دی متیل کتال ، دی متیل کتن ، کتن پروپان ، بتا کتن پروپان ، متیل کتن ، پیروستریک اسید ، پیروستریک اتر ، Acetone.
اَسِتون(نام گذاری ایوپاک “پروپانون”) ساده‌ترین کتون و یکی از لکه ‌برها است. این ماده فرار، بی‌رنگ و به شدت آتش گیر است و مصرف بسیار زیادی در صنعت به عنوان حلال دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌های ساخت این ماده تقطیر استات کلسیم است.

تاریخچه استون

این ماده توسط حییم وایزمن کشف شده است. وی از سال ۱۹۱۶ تا ۱۹۱۹ رئیس یک آزمایشگاه شیمی بود و در جریان مسؤولیت خود در آن، طریقه ساخت ماده شیمایی استون را کشف کرد.
حلالیت در آب : کاملا قابل حل است.

موارد مصرف و کاربرد استون :

استون بعنوان حلال بسیاری از ترکیبات آلی استفاده می‌شود. در تولید پلاستیک ، الیاف مصنوعی ، دارو و سایر ترکیبات شیمیایی کاربرد دارد. همچنین در تولید صنعتی رنگهای ایندیگو هم مصرف می‌شود.استون به عنوان حلال در فرمولاسيون پوشش دهنده سطوح و مواد مربوط به شوینده ها و تينرها، همچنين در آکریلیک و الکل هاى نيتروسلولز و رنگ ها، به عنوان حلال در مواد داروئى و آرایشی، حلال چسب، سيمان، جوهر پرینتر، چسب، واکس، رزین، چربى ها، گریس، روغن ها، و مواد رنگى در پروسه هاى عصاره گيرى، در صنایع بى دود کردن پودر، به عنوان حلال پاک کننده در صنایع الکتریکی، و به عنوان حمل کننده استيلن در داخل سيلندرها مورد استفاده است.
از استون در صنایع شيميایی به عنوان ماده ميانى در تهيه متيل متاکریلیت ، متاکریلیت اسيد، متيل استفاده مى شود. اغلب اوقات در تهيه ترکيباتى مثل آنتى اکسيدان ها، A ایزوبوتيل کتن، بيس فنل علف کش ها، کتن هاى سنگين، تغليظ فرمالدئيد و دى فنال آمين، و ویتامین هاى ميانى مورد استفاده است.
استون بطور طبيعى در متابوليسم طبيعى بدن و در ارگان هاى طبيعى و عضلات و بافت ها دیده مى شود و خون حاوى مقدارى استون است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه