فروش اقساطی انواع جایگاه سوختی و تمام تجهیزات پمپ بنزین

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیاباناصفهان ، کیلومتر ۲۲ جاده نایین ،روبروی شهرک صنعتی سجزی، فاز توسعه،, شرکت مهندسی فناوران نفت ابزار
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09120394845

شرکت مهندسی فناوران نفت ابزار به عنوان یکی از شرکت های تولیدی و صنعتی دانش بنیان در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید و تجهیز جایگاه های توزیع سوخت تشکیل و راه اندازی گردید. درابتدا در عرصه تولیدفعالیـت خود را با کسب دانش فنی و راه اندازی خط تولید پیمـانه گر تلمبه های توزیع سوخت آغاز نمود و در ادامه برنامه کاری خود به تولید جایگاه های پیش ساخته و سریع النصب روی آورد.
شرکت مهندسی فناوران نفت ابزار با توجه به نیاز بازار تصمیم به راه اندازی خط تولید جایگاه های پیش ساخته (سریع النصب) سوخت نموده و با هر چه مطرح تر شدن نام شرکت در صنعت توزیع و ارائه انواعجایگـاه های سوخت پیش ساخته (سریع النـصب) ، تقاضای مشتریان پیشرو برای محصولات جدید و با کیفیت خود باعث این امر گردید که در طی چند سال علاوه بر بیشترین سهم فروش در بازار تلمبه و دسپنسر ،عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات جایگاه های توزیع سوخت سریع النصب در کشور را نیز برای فناوران نفت ابزار به ارمغان بیاورد .
لذا در برنامه مدون و براساس تحقیقات علمی تصمیم به طراحی ، ساخت و عرضه جایگاه های سیار و پیش ساخته سریع النصب مختلف از جمله سریع النصب ساحلی ، شهری و … را در سطح کشور گرفت که با ابداعات جدید و نوین خود در کشور در سطح اول قرار دارد .
در این مسیر با طرح شعار « باکمترین هزینه صاحب جایگاه سوخت شوید » درسال ۱۳۸۷ مراحل ساخت ، مونتاژ و عرضه این محصولات را آغاز کرده و اکنون بعد از چندین سال تلاش مستمر پرسنل مجرب این کارخانه در پی هرچه سربلندتر کردن ایران عزیزمان هستیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه