فروش انواع متوقف کننده خودرو

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانخیابان حافظ - خیابان سرهنگ سخایی - انتهای کوی سادات شریف - پلاک 28
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166706114 - 02166706173

آیا تاکنون درخصوص تعیین محدوده و حریم پارکینگ با همسایگان خود به مشکل برخورد کرده اید؟ و یا بی نظمی و آشفتگی پارکینگ ها شما را دچار سردرگمی و آزردگی نمی کند؟
پیشنهاد ما برای پایان دادن به معضلات و مشکلاتی نظیر پارک نادرست خودرو توسط راننده و ایجاد مزاحمت برای پارکینگ های جلویی ، همچنین برخورد ماشین با دیوار روبرویی یا خودروهای مجاور در هنگام پارک ، استفاده از متوقف کننده خودرو برای تفکیک هر قطعه پارکینگ و ایجاد آراستگی راه حلی کاربردی است. این محصولات که با نام کار استوپر (Car Stopper) نیز شناخته شده اند، قطعاتی از جنس لاستیک مقاوم هستند که دوام و کیفیت بالایی در برابر تحمل ضربه ، فشار و عوامل جوی از خود نشان می دهند از اینرو عمر بالایی داشته و دارای صرفه اقتصادی می باشند.
متوقف کننده لاستیکی چند منظوره، همچنین کاربردی ویژه برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و یا تعیین مناطق مجاز برای رانندگی دارد که جایگزین مناسبی برای دیوار کشی و یا خط کشی های نامطمئن محسوب می گردد. متوقف کننده ها در 2 نوع متوقف کننده شیبدار با ابعاد 50 سانتی و ساده با ابعاد 50 سانتی و 200 سانتی ، تولید و در بازار موجود می باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه