فروش انواع ورق نسوز

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران ، میدان امام خمینی ، خیابان امیر کبیر ، نبش سعدی جنوبی ، شماره 561
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02133928001

فروش انواع ورق نسوز :
ورق آزبست نسوز
ورق آزبست نسوز (Asbestos Sheet) از الیاف آزبست ضدحریق ساخته شده است که با سیمان با دوام تقویت شده است. این ورق ها در مصارف تجاری ، مسکونی و صنعتی مانند : ساختمان های ضدحریق ، ماشین آلات ، کوره های بخار و عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرند

مقوای آزبست
مقوای آزبست نسوز (Asbestos Cardboard) از پودر مرغوب آزبست تشکیل شده است و به عنوان عایق الکتریکی و عایق کاری دیواره کوره ها و عموماً در محیط هایی که دمای بالا و ارتباط مستقیم با آتش وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق نسوز آزبست تنجید دار
ورق آزبست تنجید دار یا دونیت (Asbestos Steel Sheet) تشکیل شده از دو لایه ورق آزبست مخصوص می باشد که در لایه میانی آن ورق فلزی از جنس حلب یا استنلس استیل پانج شده وجود دارد و در دو نوع ساده و آغشته به گرافیت تولید می گردد.

ورق بدون آزبست یا نان آزبست
ورق بدون آزبست یا نان آزبست (Non Asbestos Sheet) مصارف فراوانی دارد و با توجه به ممنوعیت آزبست در بسیاری از صنایع امروزه ورق های بدون آزبست جایگزین آن ها شده است.
این ورق بدون آزبست می تواند با توجه به شرایط محیطی دمای ۱۰۰- تا ۵۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند.

ورق نسوز کلینگریت
ورق کلینگریت بدن ازبست و ورق نسوز کلینگریت یا ورق واشر (Klingerit Sheet) از ترکیب پودر آزبست با رزین های لاستیکی مانند SBR و NBR و NR تولید می گردد که کلینگریت ازبست دار است . به همین دلیل از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و با توجه به شرایط محیطی تحمل دمایی بین ۱۰۰- تا ۵۵۰+ درجه سانتی گراد دارد.

ورق ویکتوری ضد روغن
ورق ویکتوری (Victory Cellulose Gasket Paper) از الیاف سلولزی و با چگالی بسیار بالا تولید می شود و دارای مقاومت حرارتی و فشاری مناسب در برابر روغن و سوخت است و به دلیل قیمت پایین بیشتر در صنایع خودرو سازی و ماشین آلات کاربری داشته و در عرض ۱ متر و در ضخامت های ۰/۲۵ الی ۵/۱ میلیمتر بصورت رول قابل عرضه می باشد.

برای تهیه محصول از فروشگاه نسوز آواران آترا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02133928001
02133924005
02133924007
02133113700

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه