فروش انواع پکینگ گرافیتی نسوز

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران ، میدان امام خمینی ، خیابان امیر کبیر ، نبش سعدی جنوبی ، شماره 561
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02133928001

فروش انواع پکینگ گرافیتی نسوز
پکینگ گرافیت خالص
پکینگ گرافیت خالص به عنوان پکینگ نسوز آب بندی گرافیت که به نام نخ نسوز گرافیت خالص نیز شناخته می شود از الیاف گرافیت خالص با ۹۵ درصد خلوص و به صورت منبسط شده بافته شده است . پکینگ گرافیت خالص قادر به تحمل حرارتی در حدود ۸۶۰ درجه سانتیگراد دارد اما به صورت مداوم و در شرایط کارگاهی و آب بندی این تحمل حرارت تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد اندازه گیری شده است .

پکینگ گرافیت خالص در دو نوع سیم دار و بدون سیم تولید می شود .نوع بدون سیم این پکینگ از الیاف گرافیت خالص بافته شده است وهیچگونه ناخالصی در آن دیده نمی شود . اما نوع سیم دار این محصول ارتقا یافته و قوی تر شده ی نوع بدون سیم آن است . این قدرت بیشتر در استحکام این محصول به وضوح دیده می شود .

پکینگ آزبست گرافیت سیم دار
پکینگ آزبست گرافیت سیم دار (Asbestos Graphite Packing with wire) بافته شده از الیاف آزبست بوده و آغشته به گریس، روغن و یا گرافیت نسوز می باشد.پکینگ آزبست گرافیت سیم دار مقاومت خوبی در برابر حرارت و فشار از خود نشان می دهد و می تواند حرارت ۵۵۰ درجه سانتی گراد و فشار ۲۰۰ بار را تحمل کند
پکینگ تفلون گرافیت آرامید
پکینگ تفلون گرافیت آرامید (PTFE Graphite aramid Packing) از الیاف تفلون به همراه گرافیت نسوز تشکیل شده که در کناره ها با نخ آرامید نسوز تقویت شده است . با بهره گیری از متریال آرامید (کولار) که دارای قابلیت هدایت حرارت و مقاومت در فشار و سایش بالا است ، همچنین مورد مناسبی جهت استفاده در محیط های دارای دما و فشار بالا می باشد.این پکینگ دمای ۲۰۰- تا ۲۶۰+ درجه سانتی گراد را تحمل می کند.

پکینگ آزبست گرافیت
پکینگ آزبست گرافیت (Asbestos Graphite Packing) از الیاف با کیفیت آزبست بافته شده است و در دو نوع آغشته به روغن و گرافیت و آغشته به گریس و گرافیت
قابل دسترس است. تحمل دمایی این نوع پکینگ ۵۰- تا ۷۲۰+ درجه سانتی گراد می باشد و برای محیط هایی با دمای بالا در انواع صنایع مناسب است.

برای تهیه محصول از فروشگاه نسوز آواران آترا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02133928001
02133924005
02133924007
02133113700

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه