فروش انواع چراغ راهنمایی خورشیدی (سولار)

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانخیابان حافظ - خیابان سرهنگ سخایی - انتهای کوی سادات شریف - پلاک 28
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166706114 - 02166706173

چراغ های راهنمایی از خانواده محصولات تجهیزات ترافیکی و چراغ های راهنمایی و اخطاری محسوب می گردند که از اصلی ترین نیازهای تمامی شریان های اصلی و فرعی پر تردد هر شهر و منطقه ای بشمار می آید تا امنیت تقاطع ها حفظ گردد و میزان تصادفات و آسیب ها به حداقل رسد.
چراغ راهنمایی سولار از بخشهای سیستم هوشمند تنظیم مصرف، باتری 12ولت ah18 ،پانل سلول خورشیدی، فانوس چراغ راهنمایی و اتصالات مربوطه تشکیل شده است. بدون نیاز به انرژی برق و یکی از مناسب ترین سیستم های مورد استفاده در جاده ها و نقاطی که دسترسی به انرژی برق وجود ندارد. چراغ راهنمایی خورشدی در 3 مدل سه خانه ، دو خانه و تک خانه تولید می گردد که قطر هر ماژول 30 سانتیمتر و ابعاد چراغ راهنمایی سه خانه سولار 35*42*105 ، چراغ راهنمایی دو خانه سولار 35*42*85 ، چراغ راهنمایی تک خانه سولار 35*42*35 سانتیمتر می باشد.
این چراغ ها معمولا به عنوان نماد برخی از هشدارها استفاده می شوند و این چراغ های با استفاده از پنل های خورشیدی به عنوان هشدار دهنده جهت ایمنی جاده ها بکار می روند، بنابراین هیچ نیازی به استفاده از برق وجود ندارد. دوام و عمر بالایی دارند و برای سالیان زیادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه