فروش انواع کوره القایی، تعمیر و سرویس انواع کوره القایی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09128446240

کلیه دستگاه ها دارای یکسال گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
قیمت و کیفیت را مقایسه کنید.
محصول با کیفیت و قابل اعتماد راه نجات یک شرکت است. بنابراین، ما به شدت فرآیند تولید هر محصول را مطابق با استاندارد کنترل می کنیم و از خرید مواد اولیه تا تولید محصول نهایی، کنترل کیفیت دقیق را انجام می دهیم. با به روز رسانی سیستم الکترونیک دستگاه ها، پایداری و صرفه جویی نیز به طور پیوسته بهبود می یابد. لذا تیم ما تجربه کاری مشتریان و وضعیت کار دستگاه ها در صنعت را پیگیری می کند تا بتواند تجهیزات کامل تری تولید کند. هدف ما ساختن ماشین های گرمایش القایی با پایداری بالا، قابلیت اطمینان بالا و کیفیت بالا است.
در طراحی و پیاده سازی سیستم های الکتریکی، علاوه بر ایمنی و قابلیت اطمینان، باید چند مورد دیگر از جمله راندمان را در نظر گرفت. لذا این مجموعه برای افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف انرژی و عدم نیاز به خازن جبران ساز، علاوه بر استفاده از IGBT و MOSFET به عنوان سوئیچ قدرت با طراحی و تولید مدار کنترلی کاملاً دیجیتال و کارکرد مدار در همه فرکانس ها بر روی نقطه تشدید به این مهم دست پیدا کرده است.
خدمات عالی و پشتیبانی فنی حرفه ای سنگ بنای همکاری طولانی مدت ما با مشتریان است. ما نه تنها دستگاه های گرمایش القایی متنوع را در اختیار شما قرار می دهیم، بلکه راه حل های حرفه ای، پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش عالی را نیز ارائه می دهیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولات با کیفیت بالا و خدمات پشتیبانی حضوری را به شما ارائه دهیم و برای اعتماد مشتری، ارزش مطلوبی ایجاد کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های 09126447287 /09128446240 تماس حاصل فرمایید.
آدرس: تهران، آدران، شهرک صنعتی زواره ای، خیابان هشتم، کوچه دوم پلاک 24
سایت: www.zagrosinduction.com
اینستاگرام: zagros.induction@
ایمیل: info@zagrosinduction.com

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه