فروش تولید و پخش پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانکهریزک
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02156548590

شرکت ROMOLO با تجهیزات و ماشین آلات به روز پودرهای رنگی سیمانی ایرانی مرغوب را بصورت یونیزه تبدیل و آن را به پودرسیمانی رنگی فرآوری می نماید و در بسته بندی های 2.5.15 کیلویی و نیم ، یک کیلوگرمی در بازار پخش و صادرات به کشورهای مختلف انجام میدهد این نوع پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف یونیزه به جهت سبک سازی و فعال شدن یون مواد ، کیفیت غیر قابل رقابت با سایر تولید کنندگان را دارا می باشد . پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف در دو کیسه مجزا بجهت جلوگیری از جذب رطوبت ، حمل آسان ، از بین نرفتن در مجاورت باران و خورشید بسته بندی می گردد .09910533580
پودرهای رنگی سیمانی که نام تجاری آن در بازار جهانی YELLOW IRON OXIDE.OCHER.RED IRON OXIDE.CEMENT PINK.BLUE PIGMENT.SOOT.YELLOW.GREEN.BROWN PIGMENT شناخته میشوند و در ترجمه پودرهای سیمانی بتن نیز نام گذاری می گردد و پایه تشکیل دهنده ای آن سیمان رنگی می باشد. با فناوری جدید شرکت رومولو یون مواد در آن فعال شده و بصورت یکپارچه فعالیت می نمایند دارای کیفیتی بیشتر از پودرهای سیمانی ایرانی مشابه می باشد.
پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف ماده ای تشکیل دهنده ای برخی از مصالح ساختمانی و درمانی می باشد که با توجه به سختی ، چسبندگی بالا و ترکیب با افزودنی های دیگر بهترین فرآورده برای افزودنی های ساختمانی . سرامیک . سنگ ، بتن و… می باشد .
پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف دارای دانه های ریزه می باشد که بعداز یونیزه شدن به ریزترین حالت و نرمی عالی میرسد و بدلیل سبک سازی در آب براحتی حل می گردد و بعداز خشک شدن بسیار سخت و مقام می شود. که عمدتا در گروه ساختمان از آن استفاده می گردد .
مشخصات پودرهای سیمانی رنگی یونیزه :
 سرعت در آماده سازی و اجرا
 عدم ایجاد حساسیت و بدون بو
 چسبندگی بیشتر و همسانی در سطح
 سخت تر و فشرده تر شدن بعد از اجرا
 سازگاری با ترکیب انواع ملات ، سیمان و آب
 مقاومت بالا در برا بر فشار، حرارت و مقرون به صرفه
 نرمی و سرعت اجرای بالا و قابل اجرا در تمامی سطوح داخلی
 کاهش چشمگیرمصرف مصالح نسبت به سایرمصالح های موجود بازار
 جذب آلودگی هوا در محیط و روشن تر کردن رنگ در مدت زمان طولانی
 حجم بیشترنسبت به وزن در بسته نسبت به سایرمصالح ها بدلیل یونیزه شدن
 افزایش 20 درصدی پوشش نسبت به سایر محصولات بدلیل یونیزه شدن
روش استفاده از پودرهای سیمانی رنگی :
پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف در کارهای متفاوت ترکیب های متفاوتی دارد که با توجه به نوع کار و آب و هوای منطقه ای مورد استفاده باید مد نظر قرارداد مثلا در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک مقدار آب ترکیبی 20 درصد بیشتر از منطقه ای با آب و هوای معتدل خنک میباشد لذا میتوانید با توجه به نوع کارو منطقه ای خود بهترین ترکیب را از شرکت راهنمایی بگیرید .
روش نگه داری از پودرهای رنگی سیمانی :
 جهت نگه داری مفید از پودرهای سیمانی گل و ماشی ، اخرا ، امرا ، دوده ، پیگمنت قهوه ای وآبی ، سبز، زرد ، شنجف لاجورد را داخل پلاستیک با ضخامت 140 میکرون بدون هوا نگه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه