فروش توپ استخری

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیاباناسلامشهر
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09026600420

یکی از نیازهای مهم و اساسی کودک، نیاز به بازی و اسباب بازی است. امروزه با گسترش بی وقفه تکنولوژی سرگرمی و مفهوم بازی به سمت بازی های بدون تحرک کرده و باعث شده کودکان نتوانند مهارت های لازم این دوران را به خوبی کسب نمایند.
امروزه روانشناسان کودک به استفاده هرچه بیشتر از بازی ها و اسباب بازی های تحرک آمیز و ترغیب کودکان برای استفاده از آنان تاکید می کنند.
شاید به جرات بتوان گفت پرتحرک ترین بازی برای کودکان توپ و بازی هایی است که بوسیله آن می توان انجام داد و فضای ایده آلی را برای پرورش مهارت های جسمی و فکری کودکان فراهم آورد.
از مهم ترین ویژگی های اسباب بازی مناسب برقراری ارتباط تماسی کودکان با دیگران، ابراز و تخلیه احساسات و فراهم کردن فضایی برای یادگیری و درک بهتر اشکال و تقویت حواس است که استخر توپ به عنوان کارآمدترین اسباب بازی تحرک آمیز موجود در شهر بازی ها و مهد کودک ها و خانه همه ی این ویژگی ها را داراست.
این شرکت با بکارگیری فناوری نانو در تولید توپ ها، گام بلندی را در سالم سازی این وسیله برداشته است. همچنین استفاده از افزودنی های آنتی باکتریال و بهره گیری از رنگ های خوراکی food grade به جای انواع رنگ های صنعتی مضر و سرب دار در رنگ آمیزی توپ ها علاوه بر جذابیت ظاهری فوق العاده سطح پلاستیکی این اسباب بازی را برای کودکان و حتی نوزادان با پوست های حساس نیز به طور تضمین شده ای بهداشتی و غیر قابل آلوده شدن می نماید.
علاوه بر موارد بالا استفاده از مواد درجه یک و حذف لبه های تیز و انجام بینظیر تکنولوژی نانو با قابلیت خودتمیزشوندگی باعث شده تا توپ های بسیار نرم و در عین حال مستحکم با تحمل وزن بیش از ۱۳۰ کیلوگرم فراهم باشد.
توپ ها ایرانی ساخته شده از مواد درجه یک جهت استفاده در استخرهای بادی اینتکس و دیگر استخرهای توپ با قیمت بسیار مناسب می باشد زیرا یکی از مزیت های تولید داخلی قیمت پائین آن می باشد .
در هنگام خرید حتما از مراکز معتبر و دارای مجوز خری داری نمایید .
کانال تلگرام :
https://t.me/shahrebaziosargarmi

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه