فروش خط تولید بازیافت لاستیک به گازوئیل

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09120130778-09197291803

شرکت آروین آدلی سازنده خط تولید بازیافت لاستیک به گازوییل .بنزین . نفت سفید و فراورده های سوختی
فرصتهای سرمایه گذاری در زمینه بازیافت معمولا فرصتهای جذاب وسود آوری هستند. مواد اولیه در این کسب وکارها ارزان است و معمولا تولید محصولات جدید از ارزش افزوده بالایی برخوردار می باشد. فرصت سرمایه گذاری این نوبت نیز به بازیافت لاستیک اختصاص دارد.
امروزه نتیجه تحقیقات وبررسی ها نشان می¬دهد که امر بازیافت لاستیک¬های فرسوده نه تنها آثار مخرب بر زیست ندارد بلکه منشاء توسعه صنعتی و سود آوری اقتصادی و فراوری وتولید محصولات دیگری نیز می¬باشد. از پودر لاستیک حاصل از بازیافت تایر فرسوده درصنایعی مانند جاده سازی، ساختمانی، خوردو سازی، صنایع دریایی، ورزش، دامداری، کشاورزی وآبرسانی می¬توان استفاده کرد. تولید گازوئیل از لاستیک فرسوده فرصت سرمایه گذاری مناسبی است. بازدهی طرح بسیار عالی وزمان بازگشت سرمایه نیز نسبتا کم می¬باشد.
بررسی بازار طرح تولید گازوییل از لاستیک
از آنجایی که لاستیک وپلاستیک قابلیت تجزیه بیولیژیکی ندارد وسالیان سال در محیط باقی می¬ماند، زیان های وسیعی را متوجه محیط زیست میکنند. از طرفی با توجه به افزایش استفاده از اتومبیل ومتوسط کیلومتر پیمایش هر خودرو، یکی از آسیب-های زیست محیطی این موضوع تولید تایر های فرسوده¬ای است که قابل پذیرش توسط محیط زیست نیست وهمه به دنبال یافتن روش¬هایی برای مدیریت این موضوع هستند.
در حال حاضر میلیون¬ها حلقه تایر به صورت غیر قانونی در محیط زیست رها شده است. در کشورهای صنعتی سالانه به ازای هر نفر جمعیت، یک تایر تعویض می¬شود. امروزه با افزایش قیمت سوخت، بسیاری از کشورها به دنبال افزایش سهم بازیافت انرژی از تایرهای فرسوده هستند چون غیر از مسائل گفته شده، ارزش حرارتی تایرها بیشتر از زغال سنک ومیزان گوگرد آن نیز کمتر از زغال سنگ است.به علاوه بازیافت آن باعث کاهش 90درصدی در حجم ضایعات خواهد شد. بررسی¬های امروزه نشان می¬دهد بازیافت تایرهای فرسوده نه تنها آثار مخرب زیست محیطی ندارد بلکه بسیار کارآمد وباعث ایجاد اشتغال وصرفه جویی در مواد خام اولیه شده که در نهایت رشد صنعتی را بدنبال خواهد داشت.
مزایای اجرای طرح تولید گازوئیل از لاستیک
ازجمله ویژگی های طرح می توان به دسترس بودن مواد اولیه، کمک به کاهش زائدات، کاهش قیمت محصولات، و همچنین سود آوری ، بازده ودوره برگشت مناسب سرمایه گذاری، کمک به محیط زیست ومدیریت بحران ابقا ضایعات لاستیکی اشاره کرد.
روش بازیافت شیمیای با تکنیک پیرولیز
طبق تعریف عبارت احتراق به تجزیه حرارتی ماده در یک محیط اکسید کننده گفته می شود وتجزیه حرارتی یک ماده در وضعیت فقدان اکسیژن را پیرولیز میگویند. قابل ذکر است که برخلاف فرایند احتراق که واکنشی به شدت گرمازا است فرایند پیرولیز واکنشی به شدت گرما گیر است. از احتراق تایر های فرسوده محصولات ثابتی به وجود خواهد آمد. محصولات احتراق عبارتند از بخار آب، اکسید های کربن وگوگرد،خاکستر ونیز مقداری حرارت که میتوان مصرف یا از مجموعه خارج کرد. با استفاده از روش پیرولیز54تا 57 درصد وزنی تایر ها روغن هیدرو کربن بدست آورد واین روغنی خواهد بود که خواص بسیار مشابهی با سوخت سبک موجود در بازار وسوخت دیزل دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه