فروش سدیم هیدروکسید

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-پاکدشت-روبروی درب شمالی دانشگاه ابوریحان مجتمع پارسیان -طقبه 5 واحد60
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09196537561-021-36017844

سدیم هیدروکسید یا کاستیک سودا یا سودسوزآور ماده ای جامد و سفیدرنگ است.این ماده، به سهولت می تواند رطوبت هوا را جذب نماید و به همین دلیل، باید هنگام حمل و نقل، تحت پوشش های حفاظتی لازم قرار گیرد. این ترکیب، در تماس با پوست، دارای اثر خورندگی است و برای جلوگیری از اثرات سوزانندگی آن، هنگام استفاده باید مورد توجه قرار گیرد.
سدیم هیدروکسید، بعنوان یک باز قوی، یکی از مواد شیمیایی صنعتی بسیار مهم بشمار می رود. برای نمونه، تولید سود در سال 1980 در آمریکا، 12 میلیون تن بوده است و در زمینه های مختلفی کاربرد دارد، از جمله در تولید مواد شیمیایی، ابریشم مصنوعی، خمیر کاغذ و کاغذ، در تولید رنگ، آلومینیوم، مواد پتروشیمی و پارچه، صابون و مواد شوینده بکار می رود. همچنین در آزمایشگاه ها برای تعیین غلظت اسیدهای مجهول درتیتراسیون اسید- باز از محلول قلیایی سدیم هیدروکسید استاندارد استفاده می شود.
برخی از صنایعی که از این ماده بسیار زیاد استفاده میکنند عبارتند از:
صنایع رنگرزی، تولید کارتن و کاغذ، صنایع چرم و نساجی، صنایع نفت و گاز و پترو شیمی، خنثی سازی اسید و باطری سازی، چربی گیرها و سایر صنایع وابسته، صنایع غذائی، صنایع شیر، کنسرو سازی، نوشابه سازی، کارخانه قند و شکر، کارخانه روغن، صنایع دارو سازی، الکل سازی و آرایشی و بهداشتی، صنایع فلزی و تولید شیشه روی، آلومینیوم، گالوانیزه و آبکاری، سود پرک کاربرد فراوانی در صنعت نفت و گاز دارد، سود پرک کاربرد فراوانی در صنایع نظامی دارد. سود پرک برای صنایعی که با عوامل بیماری زا مواجه می شوند هم کاربرد دارد.
با کارشناسان ما در ارتباط باشید
تلفن دفتر فروش :36017718-021
021-36017844

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه