فروش شیرالات مورداستفاده درتهران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09134255648

کارکرد اصلی شیر آب آشپزخانه توزیع آب داغ و آب سرد برای شستن ظروف، غذاها، و دست‌ها است. اما فراتر از کارکرد آن، شیر آب نقش مهمی در تعریف و تعیین سبک طراحی آشپزخانه شما بازی می‌کند.
با توجه به انواع طراحی‌ها، جنس‌ها، و شیوه‌های اتصال به راحتی هنگام خرید شیر آب ممکن است دچار تردید و اشتباه شوید. اگر اطلاعات اساسی در این زمینه را داشته باشید همه چیز راحت‌تر خواهد شد. در این مطلب به نکاتی مختلف در مورد شیر آب آشپزخانه اشاره می‌کنیم.

شیوه‌های اتصال شیرآلات آشپزخانه
شیر آشپزخانه متصل به سینک

طراحی‌های متنوعی برای سینک و شیر آب آشپزخانه وجود دارد، اما همیشه سازگار و منطبق با شرایط ما نیستند. اگر شما دارای یک سینک هستید، تعداد حفره‌های موجود در ناحیه اتصال سینک به شیر را چک کنید. شیرهای آب جدید در انوع یک، دو، سه، و چهار حفره‌ای طراحی می‌شوند.
وقتی مشغول تعویض شیر آب موجود در آشپزخانه خود هستید و به حفره‌های کم‌تری از آن‌چه هست نیاز دارید به دنبال شیرهایی باشید که دارای یک صفحه پوششی هستند که حفره‌های بلا استفاده در سینک آشپزخانه را می‌پوشانند. این کار در اکثر سینک‌ها جواب می‌دهد.
مزایا: این شیوه برای این‌که بتوانید آشپزخانه خود را به سرعت نوسازی کنید و از سینک فعلی خود استفاده کنید بسیار مناسب است.
معایب: سینک شما انتخاب‌های شما برای شیر آب را محدود می‌کند.

شیر آشپزخانه متصل به پیش‌خان

این نوع شیرهای آب مستقیما به پیش‌خان متصل می‌شوند نه سینک‌ها. اگر مشغول نصب یک سینک متصل‌شده در زیر پیش‌خان هستید، این امکان را خواهید داشت که شیر آب را مستقیما بر روی پیش‌خان نصب کنید. وقتی مشغول نصب یک شیر آب متصل به پیش‌خان هستید، به اندازه یک انگشت در پشت شیر آب جا بگذارید تا بتوانید آن ناحیه را به راحتی تمیز کنید.
مزایا: شیرهای آب متصل به پیش‌خان دارای جلوه‌ای زیبا و یک‌پارچه هستند که بسیار مناسب آشپزخانه‌های معاصر هستند.
معایب: این نوع شیرها فضای روی پیش‌خان را می‌گیرند. هم‌چنین، میان این شیرها و دیوار پشت آن‌ها آب، کثیفی، و جرم جمع می‌شود.

شیر آشپزخانه متصل به دیوار

هنگام نصب چنین شیری از تناسب و هماهنگی آن با سینک مطمئن شوید. فاصله‌ای که از آن آب به سینک می‌ریزد امکان تناسب این دو عنصر را تعیین می‌کند. این موضوع در سینک‌های دوتایی مهم‌تر و سخت‌تر است.
مزایا: تمیز کردن پیش‌خان راحت است.

معایب: در آب‌وهوای سرد این نوع شیرها نیاز به مراقبت بیش‌تری دارند تا از یخ‌زدن آن‌ها جلوگیری شود. هم‌چنین، لوله‌کش باید مکان و جهت این نوع شیرها را به دقت تعیین کند. اگر در درون دیوار میله‌ای وجود داشته باشد باید جای شیر آب عوض شود و در جای دیگری نصب شود.

دستگیره‌ شیرآلات آشپزخانه
شیر آشپزخانه تک دستگیره‌ای

شیرهای آب تک دستگیره‌ای به طور مستقیم می‌چرخند و معمولا این امکان را فراهم می‌کنند که با بالا و پایین کردن آن‌ها جریان آب تنظیم و با حرکت به اطراف میزان سردی و گرمی آب تنظیم شود.
مزایا: علاوه‌ برداشتن این مزیت که برای نصب آن‌ها نیاز به یک حفره در پیش‌خان دارید، این نوع شیرها بسیار مناسب زمان‌هایی هستند که فقط یک دست شما آزاد است. این نوع شیرها دارای یک طراحی قوسی شکل مدرن هستند که به راحتی قابلمه‌ها و ظرف‌های بزرگ

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه