فروش ضدعفونی کننده داموسیب ویژه فارم های پرورش دام و طیور

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، ملاصدرا
    قیمت63,000 تومان
    شماره های تماس09120387614-09120387617-09120387618

فارم های پرورش دام و طیور مکان های مستعدی برای انواع پاتوژن های بیماری زا هستند. سطوح و هوای آلوده باعث به خطر افتادن سلامت دام و طیور و همچنین گسترش بیشتر بیماری در بین حیوانات می شوند. پاتوژن های مختلفی از جمله خانواده انتروباكترياسه از جمله سالمونلا، اشرشیا کلی، استریپتوکوکوس یوبریس، استافیلوکوکوس ارئوس و … در این فارم ها حضور دارند. داموسیب دام و طیور گزینه مناسبی برای ضدعفونی این مکان ها می باشد.
از آنجایی که بخشی از تغذیه انسان به سلامت و پرورش این حیوانات وابسته است، تضمین سلامت و ایمنی فارم های پرورش دام و طیور در طول دوره پرورش آنها مورد توجه قرار می گیرد.
در فارم های پرورش دام های سبک و سنگین و همچنین مرغداری ها مکان هایی مانند آبخوری، محل خوراک، شیردوش، منبع آب، مسیرهای آب آشامیدنی، کف و دیواره سالن های پرورش طیور، دان خوری، هوای سالن پرورش طیور، سیستم تهویه هوا و … ضدعفونی می شوند. این کار توسط ضدعفونی کننده داموسیب دام و طیور انجام می شود.
آرال شیمی از طریق تولید محلول ضدعفونی کننده ویژه فارم های پرورش دام و طیور، به پرورش دهندگان دام و طیور کمک می کند که سلامت فارم خود را تضمین کنند. داموسیب دام و طیور برپایه پراستیک اسید به منظور ضدعفونی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ظروف ۵ و ۱۰ کیلوگرمی تولید می شود.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.aralshimi.com مراجعه فرمائید یا با شماره های 09120387617-09120387618-09120387614 تماس حاصل فرمائید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه