فروش لایسنس آفیس 2016 اورجینال – خرید آفیس 2016 اصل – کرک قانونی آفیس 2016

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

آفیس 2016 مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های دسکتاپی همراه با اپلیکیشن‌های وب و موبایل است که بیان‌گر نگاه جدید مایکروسافت به بهره‌وری مبتنی بر رایانه‌های شخصی است. آفیس 2016 به طور رایگان در دسترس مشترکین آفیس 365 قرار گرفته است. همچنین دیگر کاربران نیز می‌توانند به طور جداگانه، آفیس 2016 را خریداری نمایند.

• https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس در حال حاضر در همه جا حضور دارد. علاوه بر نسخه‌های دسکتاپی در ویندوز و مک، مایکروسافت اپلیکیشن‌های آنلاین آفیس و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل برای اندروید، iOS و ویندوز فون را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

• https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

ساخته‌شده برای ویندوز 10
آفیس 2016 با ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 به خوبی کار می‌کند. اما بهترین تجربه‌ی کاربری را در ویندوز 10 تجربه خواهید کرد و می‌توانید از قابلیت‌های منحصر به فردی که در ویندوز 10 برای آفیس 2016 وجود دارد استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید حساب تجاری خود در آفیس 365 را به کورتانا متصل کنید تا دستیار دیجیتال شخصی شما به طور هوشمند با قرارهای ملاقات و موارد مرتبط با آن‌ها (نظیر ارائه‌های PowerPoint) ارتباطات برقرار کند و یا حتی از طریق Skype به برقراری تماس تلفنی اقدام کند.

• https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

زیباتر و سازگارتر
در آفیس 2016 دو قالب ظاهری جدید به چشم می‌خورد که تجربه‌ی خوشایندتری از کار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اولین تم، Colorful نام دارد که سربرگ‌های اپلیکیشن‌های آفیس را به رنگ‌های مات متفاوت تبدیل می‌کند (به عنوان مثال Word آبی‌رنگ شده و Excel سبز خواهد شد). تم دیگر Dark Gray است که قالبی به رنگ خاکستری تیره را آماده‌سازی می‌کند.

• https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

شرکت رایاننت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامینکننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس آفیس 2016 – لایسنس آفیس 2016 اورجینال – فعال سازی قانونی آفیس 2016 – کرک قانونی آفیس 2016 – شماره سریال قانونی فعال سازی آفیس 2016 – خرید لایسنس آفیس 2016 – نسخه اصلی آفیس 2016 – نسخه قانونی آفیس 2016 – جلوگیری از expire شدن آفیس 2016 – مشکل expire شدن آفیس 2016 – اکسپایر شدن آفیس 2016

• https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه