فروش نرده چوبی در مشهد

در خراسان رضوی
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانخراسان رضوی
    خیابانمشهد، بین فرامرز عباسی 36 و 38، پلاک 554
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس36112424 - 051

نرده چوب پلاست

نرده چوب پلاست به دلیل مقاومت بالا ،خاص و زیبایی منحصر به فردی که دارد،محصولی دوست داشتنی برای طراحان دکوراسیون داخلی میباشد.این محصولات ظاهر و فرم طبیعی چوب را دارا می باشند اما دارای مواد پلاستیکی هم هستند، این محصول را با نام wpc هم می شناسند.

از نرده چوب پلاست معمولاً برای نرده‌های خانه ها ،ویلا ها، باغ ها، اماکن تجاری، ورودی کافی شاپ ها و رستوران ها و غیره…استفاده میکنند،این مدل از نرده چوب پلاست، در پنج کد رنگی اصلی تولید می‌گردد. زمان نصب این متریال، برای اتصال به یکدیگر با فیکسچرهای چوبی و پلاستیکی می‌توان نصب را انجام داد.

نرده چوب پلاست در اندازه‌های ۴ در ۴ سانتی‌متر و با طول استاندارد ۳ متر تولید می‌شود.ترکیبات چوب پلاست به شکلی است که به مواد سمی اجازه نفوذ نمی‌دهد و به همین دلیل جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان ضرر نخواهد داشت. همچنین از مواد قابل بازیافت تهیه شده است.

مقرون به صرفه بودن

استفاده از محصولات چوب پلاست هزینه کمتری نسبت به چوب طبیعی دارد. در مکان‌هایی که متوجه می‌شویم سازگاری با چوب طبیعی وجود ندارد و یا استفاده از چوب برای حفظ ظاهر و زیبایی لازم است اما صرفه اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می‌کنند.

دوام و طول عمر بالا و قابل استفاده در فضای باز

مجموعه تحقیقاتی که در دنیا حول محور چوب پلاست انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام ومقاومت زیادی است. به همین امراین محصولات جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده در فضای بازهم میشه استفاده کرد. به طور مثال در نرده های تراس یا پله می‌توان استفاده نمود.

مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت

چوب پلاست به علت مواد اولیه ی پلاستیکی و همچنین فشردگی زیاد، در برابر نفوذ آب و مرطوب شدن کاملا مقاوم است و به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی می تواند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

مقاوم در برابر حمله حشرات:

از آنجا که موریانه و حشرات علاقه‌ ای به خوردن پلاستیک ندارد، این موضوع باعث شده که محصولات چوب پلاست در کنار فرمول ضد موریانه و حشراتی که دارا میباشند، در برابر حملات این حشرات و همچنین سایر جوندگان دارای مقاومت بسیار بالایی باشند.

چوب پلاست سبک ،با نصب، تعمیر و نگهداری آسان

محصولات چوب پلاست بسیار سبک هستند و با سرعت بالایی قابل نصب می‌باشند. همچنین به آسانی هم تعمیر شده و تقریباً احتیاج به هزینه نگهداری خاصی ندارند. همچنین برای نگهداری بهتر اگر چوب پلاست را به طور مرتب با آب و شوینده‌های ساده شسته شود، برای مدت بسیار طولانی زیبایی و جلای خود را حفط می‌کند. مثلاً نرده‌ای که از قوطی چوب پلاست ساخته شده است را مانند سایرنرده‌های فلزی می‌توان بشویید.

عملیات سطحی چیست؟ به ایجاد بافت بر روی سطح چوب پس از تولید اصطلاحا عملیات سطحی میگویند.

این محصولات با روکشی که همان (عملیات سطحی) نامیده میشود ،کاور میشوند و طبق کالیته عملیات سطحی در کلیه کد ها قابل اجراانجام میشود.

به جز چند موارد که برای گرفتن اطلاعات بیشتر با تیم فروش ارتباط بگیرید. اجرای عملیات سطحی سند و امباس بر روی یک سمت چوب پلاست رایگان است ولی برای هر سمت اضافه هزینه ی جداگانه دارد.

انواع عملیات سطحی :

1-سند سطح صاف

2-سند سط

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه