فروش ویژه نسخه اصلی لایسنس ویژوال استودیو 2010, 2012 و 2013 و 2016 (2015)

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران – میدان ولیعصر – بلوار کشاورز(نبش فلسطین) – پلاک 90 – واحد 2
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02128422

فروش ویژه نسخه اصلی لایسنس ویژوال استودیو 2010, 2012 و 2013 و 2016 (2015)
با 80 تا 90 درصد تخفیف
Visual Studio یک مجموعه از ابزارها و برنامه‌هایی است که با هم در یک محیط یکپارچه قرار گرفته و ارتباط بسيار نزديکی با هم دارند، شرکت مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی که هر کدام یک زبان خاص را جهت طراحی و توسعه به عنوان ابزار خود مدنظر گرفته اند، ارائه کرده تا آنها را تشویق نماید در محیطی یکپارچه و توسعه یافته بر روی پلت فرم های ویندوزی و دات نت به ساخت و توسعه برنامه‌های خود بپردازند.

https://store.itresearches.ir/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%88-visual-studio-2010-2012-2013-2015/

https://store.itresearches.ir/

ویرایش‌گر کد (Code Editor)
ویرایش‌گر کد در ویژوال استودیو همانند دیگر محیط‌های یکپارچه برنامه‌نویسی، امکان برجسته‌سازی نحو و تکمیل خودکار کد برای متغیرها، توابع و عبارات لینک را دارد. ویرایش‌گر کد ویژوال استودیو همچنین امکان علامت‌گذاری در کد را دارد. همچنین علاوه بر جستجوی متن عادی و جستجوی عبارت باقاعده ویرایش‌گر کد امکان کلیپ‌بورد چند آیتمی و همچنین یک لیست وظایف ساده را دارد.
ویرایش‌گر کد ویژوال استودیو همچنین از code snippet پشتیبانی می‌کند که در واقع قالب‌های تکرارشونده ذخیره شده کد هستند که در هر پروژه بر حسب نیاز می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد و به کد موجود افزود.همچنین به کمک ویرایش‌گر کد ویژوال استودیو می‌توان پیرایش کد شامل مرتب‌سازی مجدد پارامترها، تغییرنام توابع و متغیرها، استخراج interface و کپسوله‌سازی اعضای کلاس در داخل property را انجام داد.

اشکال‌یاب (Debugger)
ویژوال استودیو شامل یک اشکال‌یاب است که برای اشکال‌یابی برنامه‌های نوشته شده با زبان‌های مورد پشتیبانی ویژوال استودیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اشکال‌یاب ویژوال استودیو می‌تواند به پروسس‌های در حال اجرا متصل شده و آن‌ها را اشکال‌یابی کند. اگر کد منبع پروسس در حال اجرا در دسترس باشد، اشکال‌یاب کد در حال اشکال‌یابی را به صورت همزمان نمایش می‌دهد، در غیر اینصورت می‌تواند دیس‌اسمبلی کد را نمایش دهد. اشکال‌یاب ویژوال استودیو همچنین می‌تواند روبرداری حافظه ایجاد کند یا روبرداری حافظه را جهت اشکال‌یابی دریافت کند.
اشکال‌یاب امکان ایجاد بریک‌پوینت که اجازه توقف اجرای برنامه در محل خاص را می‌دهد و همچنین مشاهده مقادیر متغیرها در برنامه در حال اجرا را نیز دارد. بریک‌پوینت‌ها را می‌توان به صورت شرطی ایجاد کرد تا در صورتی که شرایط خاصی احراز شد، اجرای برنامه جهت اشکال‌یابی متوقف شود.

طراح (Designer)
ویژوال استودیو شامل تعدادی ابزار برای کمک به طراحی اپلیکیشن‌ ها است که عبارتند از:

طراح ویندوز فرم

طراح ویندوز فرم برای ایجاد برنامه‌های واسط گرافیکی کاربر توسط Windows Forms استفاده می‌شود. به کمک این طراح می‌توان کنترل‌های مختلف و همچنین ارتباط با بانک اطلاعاتی را به برنامه ویندوزی افزود. واسط کاربر که این طراح در اختیار می‌گذارد، از طریق مدل برنامه‌نویسی رویدادمحور به کد برنامه متصل است. این طراح می‌تواند کد سی شارپ یا ویژوال بیسیک دات‌نت را برای برنامه تولید کند.

طراح بنیان نمایش ویند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه