فروش و قیمت بنزوات سدیم 09120795905 و 09333609505

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمت1,000 تومان
    شماره های تماس09120795905

می توان گفت بنزوات سدیم اولین افزودنی غذایی است که سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) مجوز آن را صادر کرده است و همچنان طیف وسیعی از کاربردها را شامل می شود. این ترکیب از رشد باکتری ها و میکروب های مضر موجود در مواد غذایی جلوگیری کرده و به ویژه در محصولات غذایی با PH اسیدی موثر هستند.
بنزوات سدیم به دلیل دارا بودن اثر ضدمیکروبی بر مخمرها و باکتری ها، از مواد غذایی در برابر باکتری ها محافظت کرده و از فاسد شدن این محصولات جلوگیری میکند. این ترکیب شیمیایی از طریق متعادل کردن سطح PH در محصولات باعث افزایش اسیدیته مواد غذایی می شود و از آنجا که در چنین محیطی قارچ ها نمی توانند رشد و تکثیر یابند، محافظ و نگهدارنده مواد غذایی در مقابل آنها است.
نوشیدنی های مصرفی در رژیم غذایی روزانه مردم به عنوان یکی از محصولات غذایی، خطر آلودگی با میکروارگانیسم ها را دارند. گاهی تولیدکنندگان برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات و تغییر در عطر و طعم آن به جای رعایت کردن سیستم های مدیریت محیطی و بهداشتی، افزودن مواد نگهدارنده همچون اسید بنزوئیک و نمک آن یعنی بنزوات سدیم را ترجیح میدهند. اغلب بنزوات سدیم به محصولات غذایی با خاصیت اسیدی اضافه می شود تا طعم آن ها را بهبود دهد. ازجمله این غذاها می توان به مربا، سس سالاد، آب میوه و حتی ترشی ها اشاره نمود.

• داروسازی:
علاوه بر محصولات غذایی در داروسازی نیز به عنوان نگهدارنده کاربرد دارد. می توان از آن برای روان کردن برخی قرص ها، صاف و شفاف کردن سطح آن ها استفاده نمود.
یکی از مشکلات مرتبط با دهان و دندان، التهاب لثه نام دارد. عامل اصلی ایجاد این التهاب، پلاک دندانی است و تمیز کردن سطوح دندان یکی از روش های درمان و پیشگیری از التهاب لثه است. بدین منظور پزشکان استفاده از دهان شویه را توصیه می کنند که این مواد اغلب شامل سدیم بنزوات هستند.
• آرایشی و بهداشتی:
از این ترکیب به عنوان ماده نگهدارنده در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع محصولات موجود برای مو، خمیر دندان و دهان شویه استفاده می شود.
• کاربرد در صنعت:
از بنزوات سدیم نیز در صنعت به طور گسترده و با هدف جلوگیری از خوردگی فلزات استفاده می شود. همچنین به عنوان استابلایزر در پردازش عکس و نیز بهبود قدرت و استحکام برخی از محصولات پلاستیکی کاربرد دارد.
بنزوات سدیم را می توان در مواد آتش بازی پیدا کرد. این ترکیب در این مواد از طریق فشرده شدن و آتش گرفتن، باعث ایجاد صدای سوت می شود. در نهایت برخی از این ترکیب برای بهبود در قوام پلاستیک ها و یا تثبیت در فرایند عکاسی استفاده می کنند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه