فروش پودر ماهی ، خرید پودر ماهی ، کارخانه پودر ماهی ، تولید پودر ماهی ، قیمت پودر ماهی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09179600684

شرکت ماهی جزیره مرجع فروش عمده پودر ماهی ، خرید پودر ماهی ، کارخانه پودر ماهی ، قیمت پودر ماهی ، آنالیز پودر ماهی و از بهترین تولید کنندگان پودر ماهی می باشد. برای خرید مستقیم پودر ماهی با شرکت ماهی جزیره و کارخانه پودر ماهی جزیره تماس بگیرید تا بتوانید انواع پودر ماهی خالص را با کیفیت بالا و بهترین آنالیز پودر ماهی تهیه کنید.

فروش پودر ماهی ، خرید پودر ماهی ، کارخانه پودر ماهی ، قیمت پودر ماهی ، آنالیز پودر ماهی

پودر ماهی چیست ؟
در تعریف پودر ماهی چیست ؟ باید بدانید که پودر ماهی پس از پختن انواع ماهی یا یک نمونه ماهی خاص ، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی کامل و یا ضایعات ماهی بدست می آید و با درصدهای مختلف در ترکیب و تولید خوراک دام ، تولید خوراک طیور وتولید خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پودر ماهی
کارخانه پودر ماهی جزیره مرجع فروش پودر ماهی در ایران بزرگ ترین تولید کننده پودر ماهی و فروش عمده پودر ماهی در ایران در حال فعالیت می باشد ، این کارخانه با فروش عمده پودر ماهی بهترین و با کیفیت ترین پودر ماهی مورد نیاز تمامی شرکت ها و کارخانه ها را تولید و تامین می کند. فروش مستقیم پودر ماهی تنها توسط شرکت ماهی جزیره انجام می شود و شما می توانید برای خرید عمده پودر ماهی مورد نیازتان با شرکت تماس بگیرید.

خرید پودر ماهی
اگر قصد خرید عمده پودر ماهی به صورت مستقیم از کارخانه و تولید کننده را دارید کارخانه پودر ماهی جزیره و شرکت ماهی جزیره بزرگ ترین کارخانه تولید پودر ماهی در خاور میانه تولید کننده انواع پودر ماهی مورد نیاز شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پودر ماهی در ایران می باشد. شرکت ماهی جزیره با استفاده از موقعیت استراتژیک استان هرمزگان و جنوب کشور بهترین و با کیفیت ترین پودر ماهی مورد نیاز تمامی شرکت ها و کارخانه ها را با بالاترین کیفیت و بهترین و مناسب ترین قیمت تولید و تامین می کند. برای خرید پودر ماهی با شرکت تماس بگیرید.

کارخانه پودر ماهی
کارخانه های پودر ماهی بسیار زیادی در جنوب کشور وجود دارند و یکی از بهترین کارخانه های پودر ماهی در ایران و جنوب کشور شرکت ماهی جزیره می باشد که بهترین و با کیفیت ترین پودر ماهی جنوب را با توجه به کاربرد پودر ماهی در صنایع مختلف تولید می کند و دارای بیش از 50 مشتری ثابت در سراسر کشور می باشد که هر ماه تامین کننده بیشترین پودر ماهی در کشور می باشد ، این شرکت خود اولین تولید کننده پودر ماهی خالص در جنوب می باشد که انواع پودر ماهی را متناسب با نیاز شرکت ها و کارخانه ها تولید می کند.

قیمت پودر ماهی
قیمت پودر ماهی تولید شده در کارخانه پودر ماهی جزیره نسبت به تمامی کارخانه های پودر ماهی در ایران مناسب تر می باشد ، همچنین کیفیت پودر ماهی تولید شده در این کارخانه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه ای که شرکت ماهی جزیره تولید کننده انواع پودر ماهی مورد نیاز شما شرکت ها و کارخانه ها در سراسر کشور می باشد. قیمت پودر ماهی شرکت ماهی جزیره به دلیل مناسب بودن از مزایای رقابتی بسیار بالای در بازار خرید و فروش پودر ماهی برخوردار می باشد. شما با خرید پودر ماهی از کارخانه ماهی جزیره بهترین پودر ماهی را تهیه کنید.

آنالیز پودر ماهی
آنالیز پودر ماهی تولید شده در شرکت ماهی جزیره مناسب

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه