فروش چسب پلی اورتان

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09302228711

چسب پلی یورتان یا به عبارتی چسب پلی اورتان چیست ؟

چسب پلی اورتان یک درزبند یا چسب آب بندی بسیار با دوام با عملکرد و کارآیی بسیار بالا با عمر طولانی و مقاومت خوب همراه با چسبندگی خیلی عالی است. این سیلانت پلی اورتان یک اتصال قوی پس از چسبیدن بین محدوده ایجاد می کند . چسب های پلی یورتان می توانند به صورت جامد و نسبتا غیر منعطف تنظیم شوند یا می توانند به صورت لاستیکی مانند و انعطاف پذیر باقی بمانند.

این محصول به طور کلی برای پر کردن درزها و آب بندی استفاده می شود و برای محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند بسیار خوب عمل می کند. این چسب نه آن قدر سریع خشک می شود که نتوان با آن کار کرد و نه آن قدر دیر عمل میکند که موجب تاخیر در روند کار بشود.
کاربردهای چسب پلی اورتان در کجاست :

۱- چسب های پلی یورتان در تمام مواد نرمال و طبیعی ، مواد متخلخل یا غیر متخلخل ، چوب ، فلزات ، لاستیک ، کامپوزیت های بهبود یافته ، چرم کاشی و شیشه ، بیشتر پلاستیک ها ، بتن و آجر کار میکنند و همچنان این لیست می تونه ادامه داشته باشه !

این چسب ها به خوبی در پلی پروپیلن ها ، پلی اتیلن و موادی مانند سیلیکون یا تفلون به خوبی عمل نمیکنند و بهتر است از چسب پلی اورتان در موارد بالا استفاده نشود .

۲- به دلیل انعطاف پذیری این چسب ، برای کاربردهایی که احتمال ارتعاش آن زیاد است بسیار مناسب است (مانند : ماشین ، کامیون ، اتوبوس ، هواپیما و …)

۳- چسب پلی اورتان برای چسباندن آئینه یا شیشه به دیوار گزینه خیلی خوبی می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه