فعالسازی داینامیک سی آر آم 2016 اصل – قیمت داینامیک سی آر آم 2016 اورجینال

در تهران

ایجاد بانک اطلاعات مشتریان با استفاده از داینامیک سی آر ام 2016 ، ابتدا بایستی اقدامات زیر را انجام دهید:
1. نصب و راه اندازی نرم افزار داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶: ابتدا باید نرم‌افزار داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶ را بر روی سیستم‌عامل خود نصب کنید. این نرم‌افزار را می‌توانید از سایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید.
2. ساخت پایگاه داده: بعد از نصب داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶ ، باید یک پایگاه داده جدید برای ذخیره اطلاعات مشتریان ایجاد کنید. این عملیات را می توانید با استفاده از خود نرم‌افزار داینامیک سی آر ام انجام دهید.
3. تعریف فیلدها و جداول: در این مرحله باید فیلدهای مورد نیاز بانک اطلاعاتی را تعریف کنید. به عنوان مثال، فیلدهایی مانند نام، آدرس، شماره تماس، تاریخ تولد و تاریخ ثبت مشتری را می توانید تعریف کنید.
4. وارد کردن اطلاعات مشتریان: بعد از تعریف فیلدها و جداول ، شما می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را به بانک اطلاعاتی وارد کنید. با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶، می‌توانید اطلاعاتی مانند نام، آدرس، شماره تماس و تاریخ ثبت مشتری را وارد کنید.
5. استفاده از قابلیت‌های CRM: با داشتن بانک اطلاعاتی مشتریان، می‌توانید از قابلیت‌های CRM در داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶ استفاده کنید. این قابلیت ها شامل تحلیل داده ها، مدیریت فرصت های فروش، ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.
با انجام این مراحل، شما می توانید بانک اطلاعاتی مشتریان خود را با استفاده از داینامیک سی آر ام ۲۰۱۶ ایجاد کنید و از قابلیت های CRM برای بهبود فروش و خدماتتان به مشتریان استفاده کنید.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Dynamics%20CRM%20Server%202016%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه