فیزیوتراپی در منزل

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانسراسر تهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09128332821

دکتر حامد احمدی گل 09128332821

سالمندی دوره ای از زندگی هر انسان است که تغییرات فیزیولوژیک ناشی از افزایش سن موجب بروز مشکلات جسمی و ذهنی برای سالمند می شود.
افزایش ناتوانی، کاهش ظرفیت تحمل در برابر استرس ها و افزایش احتمال آسیب پذیری و انواع بیماری ها مختلف بخصوص بیماری های سیستم اسکلتی_عضلانی نیز از عوارض شایع دوران سالمندی بحاب می آید.
توانبخشی سالمندان با فیزیوتراپی برای افزایش توانایی های حرکتی و رسیدن به سطح بالیی از توانایی جسمی و حرکتی امری موثر در کاهش عوارض دوران سالمندی بشمار میرود.
افزایش میانگین سنی و افزایش تعداد افراد سالمند سبب می شود توانبخشی این قشر از جامعه یکی از برنامه های مهم نظام بهداشت و سلامت جامعه باشند.
در این میان فیزیوتراپی به عنوان مهم ترین بخش حوزه توانبخشی نقش موثری در بهبود مشکلات سالمندی و کاهش عوارض این دوران را دارد.
افزایش سن بطور طبیعی سبب بروز یک سری نقص های عملکردی و فیزیولوژیکی و در اثر آن ها منجر به افزایش احتمال ابتلا به انواع بیماری ها بخصوص بیماری های حرکتی می شود.
کاهش قدرت عضلانی در افراد سالمند سبب احتمال آسیب پذیری این افراد و افزایش بروز بیماری های همچون آرتروز و پوکی استخوان شده که فیزیوتراپی می تواند به نحو موثری از بروز این مشکلات پیشگیری و در صورت بروز عوارض آن ها را کاهش دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه