قطعات بدنه و‌جلوبندی پژو 508

در تهران
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02135000021
    آدرس وبسایتhttps://hamiro-yadak.com/

با بیش از 15 سال تجربه در زمینه واردات و پخش لوازم یدکی خودرو های ایرانی، خارجی و چینی مرکز فروش کلیه لوازم بدنه سوزوکی , قطعات یدکی پژو 508 , جلوبندی هایما , سیستم انتقال قدرت اچ سی کراس , سیستم ترمز هایما S5 , گیربکس تارا , لوازم موتوری پژو 407 , سیستم تعلیق رنو , قطعات خودرو چینی هایما S7 , جلوبندی سوزوکی ویتارا , لوازم برقی پژو 2008 , سیستم تعلیق رنو کپچر و قطعات سیستم فرمان هایما 8S می باشد.

حامیرو تمام قطعات یدکی موتوری، بدنه و جلوبندی پژو 508 , لوازم بدنه سوزوکی , جلوبندی هایما , سیستم انتقال قدرت اچ سی کراس , سیستم ترمز هایما S5 , گیربکس تارا , لوازم موتوری پژو 407 , سیستم تعلیق رنو , قطعات خودرو چینی هایما S7 , جلوبندی سوزوکی ویتارا , لوازم برقی پژو 2008 , سیستم تعلیق رنو کپچر و قطعات سیستم فرمان هایما 8S را که چیزی بالغ بر 4000 قطعه در هر کدام از مدل ها می باشد ارائه می دهد. جهت مشاهده تمامی محصولات و اطلاع از قیمت ها و تخفیفات از طریق شماره تماس های موجود با کارشناسان ما در تماس باشید.

گارد جلو سوزوکی ویتارا SUZUKI از ضربه و آسیب به سپر و بدنه جلو خودرو محافظت می کند، همچنین از مواد فولادی درجه یک ضد زنگ با استحکام بالا و چقرمگی خوب ساخته شده است، به طوری که بسیار بادوام و مقاوم است. قسمتهای دیگر گارد جلو سوزوکی ویتارا SUZUKI از پلاستیک درجه یک ساخته شده است که جامد و پایدار است، به راحتی تغییر شکل داده و شکسته نمی شود، به راحتی محو نمی شود و عمر طولانی دارد، همچنین مناسب این خودرو طراحی شده است. گارد جلو سوزوکی ویتارا SUZUKI ظاهری زیبا به خودرو می دهد و در عین حال، عملکرد محافظتی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

پوسته سپر عقب تارا یک محصول اورجینال و فابریک است که بر اساس نمونه اصلی طراحی و قالب گیری شده است؛ بنابراین محل چراغ ها و اتصالات دیگر در آن مشخص است و برای نصب آن نیازی به سوراخ کاری و برش کاری ندارید. پوسته سپر عقب تارا از پلاستیک ABS محکم و بادوام ساخته شده است، به طوری که از ضربه های احتمالی جلوگیری می کند و مانع آسیب به بدنه خودرو می شود، همچنین پوسته سپر عقب تارا به صورت خام و بدون رنگ ارائه می شود و نیازی به بتونه کاری ندارد و شما می توانید آن را رنگ خودروی خود هماهنگ کنید؛ بنابراین آماده رنگ کاری است.

‎دفتر مرکزی
‎آدرس :
‎تهران، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم الاطباء جنوبی، کوچه ناهید، ساختمان نصیری، واحد 5
‎ساعات کاری :
‎شنبه تا 5 شنبه : 8 صبح الی 10 شب
‎جمعه و روز های تعطیل : 8 صبح الی 6 عصر
‎ارتباط با ما
‎تلفن دفتر
02135000021
‎موبایل (Whatsapp + SMS)
09126872966
‎اینستاگرام
@hamiro.yadak

وبسایت: https://hamiro-yadak.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه