قطعات بولدوزر کاترپیلار

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، خیابان قزوین، جنب دخانیات فروشگاه راهساز کوماتسو، فروش قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09121136006

بولدوزر تراکتور مجهز به صفحه فلزی قابل توجهی است (به عنوان تیغ ​​شناخته می شود) که برای فشار زیاد مقادیر خاک ، ماسه ، زباله یا سایر مواد از این طریق در هنگام ساخت و ساز یا کار تبدیل می باشد و به طور معمول در عقب به وسیله ای مانند پنجه مجهز شده است. (به عنوان چاک دهنده شناخته می شود) برای شل کردن مواد متراکم تراکم. این معمولاً یک تراکتور خزنده (پیگیری مداوم) است.

بولدوزرها را می توانید در طیف گسترده ای از سایت ها ، معادن و معادن ، پایگاه های نظامی ، کارخانه های صنایع سنگین ، پروژه های مهندسی و مزارع پیدا کنید.

اصطلاح “بولدوزر” به درستی فقط به یک تراکتور (معمولاً ردیابی شده) مجهز به تیغه مضراب اشاره دارد.

بولدوزر Caterpillar D10N مجهز به چاک دهنده تک شاخه ای.
بولدوزرها معمولاً تجهیزات سنگین ردیابی بزرگ و قدرتمندی هستند. این مسیرها قابلیت تحرک و تحرک عالی در زمین بسیار خشن را به آنها می دهد. آهنگ های گسترده ای به توزیع وزن بولدوزر در یک منطقه بزرگ (کاهش فشار زمین) کمک می کنند ، بنابراین از غرق شدن آن در زمین ماسه ای یا گل آلود جلوگیری می شود. آهنگ های گسترده ای به عنوان آهنگ باتلاق یا آهنگ های LGP (فشار زمین پایین) شناخته می شوند. بولدوزرها دارای سیستم های انتقال برای طراحی سیستم جهت بهره مندی از سیستم ردیابی و ایجاد نیروی کششی عالی هستند.

به دلیل این ویژگی ها ، بولدوزرها اغلب قطعات بولدوزر کاترپیلار در ساخت و ساز جاده ، ساخت و ساز ، معدن ، جنگلداری ، پاکسازی زمین ، توسعه زیرساخت ها و سایر پروژه های دیگر که به تجهیزات بسیار متحرک ، قدرتمند و پایدار زمین نیاز دارند استفاده می شود.

نوع دیگر بولدوزر بولدوزر چرخ است که به طور کلی دارای چهار چرخ است که توسط سیستم ۴ چرخ محرک رانده می شود و دارای سیستم فرمان هیدرولیکی و مفصل است. تیغه به جلو از مفصل بندبندی سوار می شود و به صورت هیدرولیکی فعال می شود.

ابزارهای اصلی بولدوزر تیغه و چاک دهنده است.

سوزن انژکتور قطعات بولدوزر کاترپیلار
کلمه “بولدوزر” گاهی اوقات به طور دقیق برای سایر وسایل نقلیه ساختمانی مشابه مانند لودر جلو بزرگ استفاده می شود.

تیغه بولدوزر قطعات بولدوزر قطعات بولدوزر کاترپیلار
بولدوزر کوماتسو با فشار مجهز به کبوتر شیب نیمه U تا ۷m3
تیغه بولدوزر یک صفحه فلزی سنگین در قسمت جلوی تراکتور است که برای فشار اشیاء استفاده می شود و شن و ماسه ، خاک ، آوار و گاهی برف را به کار می برد. تیغه های Dozer معمولاً در سه نوع عرضه می شوند:

تیغه مستقیم (“تیغه S”) کوتاه است و دارای منحنی جانبی و بال های جانبی نیست و می توان برای درجه بندی دقیق از آن استفاده کرد.
تیغه جهانی (“تیغه U”) که بلند و بسیار خمیده است و دارای بالهای جانبی بزرگی برای حمل قطعات بولدوزر کاترپیلار مواد بیشتر است.
تیغه ترکیبی “S-U” (نیمه U) که ​​کوتاهتر قطعات بولدوزر کاترپیلار است ، دارای انحنای کمتری و بالهای جانبی کوچکتر است. این تیغه به طور معمول برای فشار دادن شمع سنگ های بزرگ ، مانند در یک معدن استفاده می شود.
تیغه ها را می توان مستقیماً در قاب ، یا با زاویه ای نصب کرد ، گاهی اوقات با استفاده از “سیلندرهای شیب” اضافی برای تغییر زاویه هنگام حرکت ، استفاده می کنید. لبه پایینی تیغه را می توان تیز کرد ، به عنوان مثال برای قطع نخاله های

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه