قیمت اس کیو ال سرور 2022 اینترپرایز اورجینال – لایسنس قانونی اس کیو ال سرور 2017 استاندارد اورجینال

در تهران

بانک اطلاعاتی رابطه‌ای اس کیو ال سرور
پایگاه داده رابطه ای در SQL Server مجموعه ای از جداول است که از طریق فیلدها یا کلیدهای مشترک به یکدیگر مرتبط هستند. این جداول داده های ساخت یافته را ذخیره می کنند و امکان ذخیره سازی، بازیابی و دستکاری اطلاعات را فراهم می کنند.
مفهوم کلیدی در پایگاه داده رابطه ای رابطه بین جداول است. این روابط با استفاده از کلیدهای اصلی و خارجی تعریف می شوند. کلید اصلی یک شناسه منحصر به فرد برای هر ردیف در جدول است، در حالی که یک کلید خارجی فیلدی در یک جدول است که به کلید اصلی در جدول دیگر اشاره دارد.
با ایجاد این روابط، می توانید چندین جدول را در یک پرس و جو به یکدیگر بپیوندید تا داده های مرتبط را بازیابی کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک جدول از مشتریان و یک جدول از سفارشات دارید، می توانید از شناسه مشتری به عنوان یک کلید خارجی در جدول سفارشات استفاده کنید تا هر سفارش را به یک مشتری خاص مرتبط کنید. این به شما امکان می دهد تا به راحتی سفارشات مشتری را بازیابی کنید یا بر اساس تاریخچه سفارش آنها محاسبات را انجام دهید.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-sql-server/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-sql-server/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه