قیمت اصلی کریستال چک

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس08642475256

امروزه از ظروف کریستالی به دلیل جذابیت های خاص به عنوان دکوری و مواد تزیئنی در بوفه و کابینت آشپزخانه استفاده می شود. از کریستال محصولات زیادی تولید می‌شود
سایت فروشگاهی کریستال پاریس ضمن دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت ، موفق به اخذ نمایندگی های فروش بسیاری از برندهای معتبر جهانی نظیر نمایندگی ناخمن آلمان و همچنین نمایندگی ایرنا لهستان و . . . گردیده است. جهت دیدن از فروشگاه ما از سایت اینترنتی ما دیدن کنید. سایت فروشگاهی کریستال پاریس فعالیت خود را در زمینه فروش سرویس کریستال جدید ، سرویس کریستال چک ، سرویس پذیرایی کریستال ، قیمت کریستال چک می باشد . با ما نگران اصالت محصولات نباشید.
هر چند که در تمام سفره های ایرانی انواع ظروف کریستالی با نقوش زیبا و طرح های متفاوت وجود دارند اما هر ساله تمایل به خرید این ظروف در مردم با انگیزه بالایی رونق می یابد. لذا هر ساله انواع ظرف کریستال جدید در قالب‌های مختلف آن مانند پلو خوری ، سوپ خوری و آجیل خوری در بازار ظاهر می شوند. که شما جهت خرید انواع مدل های جدید آن می‌توانید به فروشندگان عمده آن مراجعه کنید. تا با استفاده آن ها در سفره تان به گرمی از مهمان هایتان استقبال کنید.
ظروف کریستال با برند های مختلف عموماً در مدل های مختلفی تولید و به فروش می‌رسند که شما می‌توانید به صورت تک یا سرویس از آن خریداری کنید. ظرف کریستال جدید هر سال، پر فروش ترین ظرف کریستال می‌باشد که در آن سال به فروش می رسد. اما مدل های زیادی از ظرف کریستالی مانند مدل خورشیدی وجود دارند که هر ساله از فروش خوبی برخوردار هستند. لذا شما جهت مشاهده یا تهیه لیست خرید انواع ظرف کریستال جدید سالانه می‌توانید بهسایت اینترنتی کریستال پاریس و فروشگاههای مراجعه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه