قیمت باتری نیکل کادمیوم

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، خیابان سمیه، بن بست خوانساری، پلاک 6 واحد 7
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02188193206

باتری نیکل کادمیوم Ni-Cd مدل slm-tm برند saft سوئد، در مدل های مختلف، در حال حاضر معتبرترین سیستم باتری موجود در بازار است. باتری نیکل کادمیوم saft، در اپلیکیشن ها و محیط های غیر قابل قبول برای سایر سیستم های باتری که به طور گسترده در دسترس هستند، استفاده می شود. برای ارائه به مشتری، باتری نیکل کادمیوم saft، نگهداری صفر یا فوق العاده کم Saft مشخصه های عملیاتی و طراحی باتری نایف Ultima یک سیستم باتری موفق را فراهم می سازد. باتری های نیکل کادمیوم طراحی شده اند تا نیازهایی که به قابلیت اطمینان بالای سلول های صفحه پاکتی کادمیوم نیکل بدون نیاز به اضافه کردن آب را دارند، برطرف کنند. باتری های نیکل کادمیوم در واقع بهترین راه حل برای نصب و راه اندازی هستند، چه در سیستم های برق اضطراری UPS، ارتباطات راه دور، جایی که خطر خرابی سیستم غیر قابل قبول است و غیره . باتری های Ultima همچنین برای کاربردهایی از قبیل سیستم های فتوولتائیک، برنامه های کاربردی دریایی و ایستگاه های سوئیچینگ مناسب هستند، که در آن سیستم باید قابلیت اطمینان کامل را بدون نیاز به نگهداری یا سرویس باتری داشته باشد.

مرجع ابزاردقیق و هیدرولیک ایران، با ارائه باتری نیکل کادمیوم saft و نمایش تصاویر و ذکر مشخصات فنی آن در وب سایت instrucenter.com این امکان را برای شما فراهم کرده تا به صورت دقیق باتری نیکل کادمیوم Ni-Cd مدل slm-tm برند saft سوئد را بررسی کنید.

لینک خرید باتری نیکل کادمیوم saft:
https://instrucenter.com/fa/portable-test-equipment/electronical-test-equipments/other-electronic-equipment/153489-nickel-cadmium-battery-slm-tm-saft

فروشگاه اینترنتی مرجع ابزاردقیق و هیدرولیک ایران (instrucenter.com)، دارای نیروهای فنی متخصص جهت ارائه ی مشاوره ی فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازل ترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری می باشد، و محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

جهت مشاوره فنی رایگان با ما در تماس باشید:
تلفن ثابت:
88320936-021 88322640-021 88322289-021 88325716-021 88325739-021

تلگرام و واتساپ:
0910-7646344 0912-0240783 0912-0240781

کلمات کلیدی:
قیمت باتری نیکل کادمیوم,ساخت باتری نیکل کادمیوم,باتری نیکل کادمیوم saft,احیا باتری نیکل کادمیوم,باتری نیکل کادمیوم ایرانی,محلول باتری نیکل کادمیوم,نگهداری باتری نیکل کادمیوم,تست باتری نیکل کادمیوم,قیمت باتری های نیکل کادمیوم,کاتالوگ باتری نیکل کادمیوم,خریدار باطری نیکل کادمیوم,باتری نیکل آهن,خرید باتری ni-cd,نحوه شارژ باتری نیکل کادمیوم,باتری قلمی نیکل کادمیوم,باتری نیکل کادمیوم 1.2 ولت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه