لایسنس آفیس 2021 اورجینال , آفیس 2019 اورجینال , لایسنس آفیس 365 , آفیس مکینتاش اورجینال

در تهران

مایکروسافت آفیس
مایکروسافت آفیس یک نرم‌افزار قدرتمند و محبوب برای اداره، ایجاد و ویرایش اسناد، جداول، ارائه‌ها و دیگر انواع فایل‌های اداری است. آفیس شامل برنامه‌هایی همچون ورد Word، اکسل Excel، پاورپوینت PowerPoint، اکسس Access و ایمیل Outlook است. این نرم‌افزار توسط شرکت مایکروسافت عرضه شده و در سطح جهانی استفاده می‌شود. بتوانید با استفاده از آفیس، اسناد خود را طراحی، ویرایش و به صورت حرفه‌ای چاپ کنید. همچنین می‌توانید از مجموعه‌ای از قالب‌ها و سبک‌های زیبا برای بهتر نشان دادن ایده‌ها و ارائه اطلاعات استفاده کنید.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-آفیس-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2021 اورجینال, آفیس 2019 اورجینال, آفیس 2016 اورجینال, آفیس 2013 اورجینال, آفیس 365 اورجینال و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-آفیس-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
خرید قانونی لایسنس آفیس 2021 اورجینال , خرید کد فعال سازی قانونی مایکروسافت آفیس مکینتاش , خرید لایسنس آفیس 2010 اورجینال , خرید نسخه اصلی مایکروسافت آفیس 2021 , خرید قانونی لایسنس آفیس مک , لایسنس مایکروسافت آفیس 365 اورجینال , لایسنس قانونی آفیس 2016 اورجینال , خرید قانونی مایکروسافت لایسنس آفیس 2021 اصل

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه