لایسنس قانونی آفیس 2021 اورجینال , خرید لایسنس مایکروسافت آفیس 2021 , فروش لایسنس آفیس 2021 , مایکروسافت آفیس 2021 اورجینال

در تهران

بهبودهای نرم افزار Microsoft PowerPoint 2021:
• ضبط اسلاید شو: این ویژگی جدید پاورپوینت شامل ضبط ویدئو ارائه دهنده، ضبط جوهر و ضبط اشاره گر لیزری است.
• نوارهای ink خود را دوباره پخش کنید: اگر در پاورپوینت از ink استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید تصاویر را همانطور که ترسیم شده‌اند دوباره پخش کنید.
• عناصر را روی اسلایدهای خود برای خوانندگان صفحه تنظیم کنید: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا عناصر را برای بهینه سازی آن‌ها برای خوانندگان صفحه ترتیب دهید.
• پشتیبانی از فرمت OpenDocument (ODF) 1.3
• برگه Draw به روز شده است

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

بهبودهای نرم افزار Microsoft Outlook 2021:
• اکنون می‌توانید در درون برنامه ایمیل‌های خود را حاشیه نویسی کنید و یا روی آن طرح بکشید و یا متن ایمیل خود را به 70 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه کنید.
• اضافه شدن قابلیت جستجوی فوری
• پشتیبانی از فرمت OpenDocument (ODF) 1.3

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

کلمات کلیدی:
لایسنس آفیس 2021 اصل , لایسنس قانونی آفیس 2021 اورجینال , خرید آفیس 2021 اصل , فروش قانونی مایکروسافت آفیس 2021 , خرید لایسنس آفیس 2021 اورجینال , لایسنس آفیس 2021 اصل , لایسنس آفیس 2021 اورجینال , قیمت آفیس 2021 اورجینال , لایسنس اورجینال مایکروسافت آفیس 2021

https://itresearches.ir/خرید-لایسنس-اورجینال-office-2021/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه