لایسنس قانونی مایکروسافت سیستم سنتر 2016 – خرید لایسنس سیستم سنتر 2019 اورجینال – نسخه اصلی سیستم سنتر 2012

در تهران

ویژگی ها و قابلیت های کلیدی DPM :
• حفاظت از داده ها: DPM به سازمان ها اجازه می دهد تا با ایجاد پشتیبان از فایل ها، پوشه ها، برنامه ها و وضعیت های سیستم، از داده های حیاتی خود محافظت کنند. برای پشتیبان‌گیری از داده‌های پشتیبان، هم از فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر دیسک و هم بر اساس نوار پشتیبانی می‌کند.
• حفاظت مداوم از داده ها: DPM حفاظت مداوم از داده ها (CDP) را برای بارهای کاری پشتیبانی شده فراهم می کند، به این معنی که تغییرات داده ها را در زمان واقعی ثبت می کند. این تضمین می کند که داده ها می توانند در یک نقطه خاص در زمان بازیابی شوند و از دست رفتن داده ها به حداقل می رسد.
• پشتیبان گیری و بازیابی مبتنی بر دیسک: DPM از فضای ذخیره سازی مبتنی بر دیسک برای ذخیره نسخه های پشتیبان استفاده می کند و عملیات پشتیبان گیری و بازیابی سریع و کارآمد را ارائه می دهد. از فناوری‌هایی مانند پشتیبان‌گیری افزایشی و حذف مجدد داده‌ها برای بهینه‌سازی استفاده از فضای ذخیره‌سازی و کاهش پنجره‌های پشتیبان استفاده می‌کند.
• Bare Metal Recovery: DPM بازیابی فلز لخت را امکان پذیر می کند و به سازمان ها اجازه می دهد در صورت خرابی یا فاجعه سیستم، کل سیستم را از جمله سیستم عامل، برنامه ها و داده ها را به سخت افزار جدید یا موجود بازیابی کنند.
• مدیریت متمرکز: DPM یک کنسول مدیریت متمرکز را ارائه می دهد که به مدیران اجازه می دهد تا سیاست های پشتیبان گیری را پیکربندی کنند، عملیات پشتیبان گیری را نظارت کنند و پشتیبان گیری های منظم را برنامه ریزی کنند. همچنین قابلیت های گزارش دهی برای ردیابی وضعیت و سلامت پشتیبان ها را فراهم می کند.
• , …
https://microsoftlicense.com/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-سیستم-سنتر-اورجینال-Microsoft-System-Center

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه