لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسنس ویندوز 8.1

در تهران

مایکروسافت با ارائه ویندوز 11 انقلاب بزرگی را انجام داد و امکان نصب برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را بر روی سیستم عامل ویندوز به ارمغان آورد.
از دیگر انقلاب‌های ویندوز 11 می‌توان به Auto HDR اشاره کرد که تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار بالاتر نشان می‌دهد و بنابراین windows 11 بهترین ویندوز ساخته شده برای گیمینگ است.
بهترین و جامع‌ترین نسخه ویندوز، ویندوز 11 اینترپرایز (Microsoft Windows 11 Enterprise) است. دو نسخه دیگر ویندوز 11 شامل ویندوز 11 هوم (Windows 11 Home) و ویندوز 11 پرو (Windows 11 Pro) می‌باشند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران, ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز 11, لایسنس ویندوز 10 , لایسنس ویندوز 7 و لایسنس ویندوز 8.1 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند

کلمات کلیدی :
لایسنس قانونی ویندوز 11 – لایسنس ویندوز 10 اورجینال – لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز 8.1 اورجینال – خرید قانونی ویندوز 11 اصل – نسخه قانونی ویندوز 11 اورجینال – لایسنس ویندوز 10 اورجینال – سریال قانونی ویندوز 7 اصل – لایسنس ویندوز 8.1 – قیمت ویندوز امبدد – فروش ویندوز 10 اورجینال

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه