لایسنس ویندوز 11 – لایسنس ویندوز 11 اورجینال – خرید قانونی ویندوز 11

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

۶ سال پس از رونمایی از ویندوز ۱۰، مایکروسافت محبوب‌ترین سیستم عامل کامپیوترهای شخصی دنیا را با تغییرات گسترده‌ای به‌روز کرد. ویندوز ۱۱ تحولات گسترده‌ای را تجربه کرده است تا در تمامی بخش‌ها تجربه‌ی کاربری بهتری را به ارمغان بیاورد.

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

حداقل مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۱ عبارت است از:
• پردازنده‌ی ۶۴ بیتی دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز
• ۴ گیگابایت رم
• ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
• نمایشگر ۹ اینچی
• رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸
• پشتیبانی از UEFI، Secure Boot و TPM 2.0
• پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ و WWWDM 2.x

مهم‌ترین تغییرات در مقایسه با ویندوز ۱۰، عبارت ۶۴ بیتی در پردازنده‌ی مورد نیاز است. این موضوع به‌معنای حذف نسخه‌ی ۳۲ بیتی ویندوز است. البته پشتیبانی از نرم‌افزارهای ۳۲ بیتی همچنان ادامه خواهد داشت. نکته‌ی دیگر این فهرست نیاز به نمایشگر‌های حداقل ۹ اینچی است. بدین ترتیب دیگر نمی‌توان انتظار تبلت‌ یا مینی لپ‌تا‌پ‌های ۸ اینچی با سیستم عامل ویندوز ۱۱ را داشت.

شرکت رایاننت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامینکننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 – خرید ویندوز 11 اورجینال – لایسنس اورجینال ویندوز11 – لایسنس اصلی ویندوز11 – مزایای ویندوز 11 – فروش ویندوز 11 – دانلود ویندوز 11 اورجینال – خرید اینترنتی

• https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه