لوازم یدکی و قطعات گریدر

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران، خیابان قزوین، جنب دخانیات فروشگاه راهساز کوماتسو، فروش قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09121136006

لوازم یدکی و قطعات گریدر
فروش لوازم یدکی و قطعات گریدر گریدر
فروشگاه راهساز کوماتسو یکی از بزرگترین مراکز موجود در کشور عزیزمان ایران می باشد که دارای کامل ترین بانک قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی برند های کوماتسو ، کاترپیلار، ولوو، هیوندای، هیتاچی، کامینز، دوسان، نیوهلند و غیره می باشد،
درباره مشاین گریدر توضیح می دهیم تا بهتر بشناسید: گریدر یا شیب ساز، که بطور رایج به ماشین آلات تسطیح جاده گفته میشود، ازماشین آلات سنگین مهندسی میباشد که دارای یک تیغه بزرگ برای تسطیح سطوح میباشد. بیشتر مدلها دارای سه اکسل بایک موتور وکابین تعبیه شده دربالای اکسل عقب در انتهای ماشین می‌باشند.
مهمترین وسیله برای عملیات تنظیم شیب، تسطیح خاکریزها، خاکبرداریها و رساندن سطح خاک به سطح مورد نظر (خط پروژه) توسط گریدر انجام می‌پذیرد.
کلیه لوازم یدکی و قطعات گریدر شامل قطعات و لوازم زیربندی گریدر، قطعات و لوازم برقی گریدر، قطعات و لوازم گیربکس گریدر، قطعات و لوازم موتوری گریدر، قطعات و لوازم هیدرولیک گریدر، قطعات و لوازم فیلتر گریدر، کلیه ناخن آلات گریدر و لاستیک های OTR گریدر را در انبار های مجموعه و فروشگاه راهساز کوماتسو موجود داریم، و سعی میکنیم در تامین قطعات و لوازم یدکی گریدر برای شما به طور کامل درخواست های شما عزیزان را پوشش دهیم تا شما را از جستجو و صرف زمان زیاد جهت پیدا کردن قطعات مختلف گریدر ، بی نیاز کنیم.
برای ورود به صفحه قطعات و لوازم یدکی گریدر از لینک زیر استفاده نمایید.
لوازم یدکی و قطعات گریدر
تامین قطعات یدکی گریدر برای انواع ماشین آلات با برند های مختلف
لوازم یدکی و قطعات گریدر کوماتسو
لوازم یدکی و قطعات گریدر کوماتسو، یکی از برندهای بسیار قدرتمند در ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی شرکت کوماتسو ژاپن می باشد، در کشور عزیزمان امکان ندارد تا به حال کسی گریدر های برند کوماتسو را ندیده باشد، این یعنی بازار گریدر های ژاپنی کوماتسو در ایران بسیار گرم است، خود این یک دلیل محکم برای تامین هر چه کاملتر لوازم و قطعات یدکی گریدر کوماتسو توسط این مجموعه می باشد.

لوازم یدکی و قطعات گریدر کوماتسو
لوازم یدکی و قطعات گریدر کاترپیلار
لوازم یدکی و قطعات گریدر کاترپیلار، یکی از برند ها و شرکت های خیلی قدیمی و بزرگ در تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی شرکت کاترپیلار آمریکا میباشد، بیل های مکانیکی کاترپیلار هم جزو دسته گریدر های بسیار پر مصرف در ایران می باشد، لوازم و قطعات یدکی گریدر کاترپیلار را هم میتوانید به صورت کامل در فروشگاه راهساز کوماتسو پیدا کنید، کاترپیلار در تمامی کشورهای دنیا شناخته شده است.

لوازم یدکی و قطعات گریدر کاترپیلار
لوازم یدکی و قطعات گریدر ولوو
لوازم و قطعات یدکی گریدر ولوو، شرکت ولوو یکی دیگر از تولید کنندگان ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی می باشد، برند ولوو هم با توجه به بازار پررونق گریدر، خود را وارد تولیدکنندگان گریدر کرده است، پس با این حساب این کشور نیاز دارد تا تامین کنندگانی قطعات و لوازم یدکی گریدر ولوو را هم در لیست واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی خود قرار دهند. ولوو را ببینید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه