لوازم یدکی چری فونیکس FOWNIX FX

در تهران
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09192008631
    آدرس وبسایتhttps://arazyadak.com/

فروشگاه قطعات یدکی آراز یدک مرجع فروش و پخش قطعات یدکی خودروهای چینی شامل لوازم یدکی ام وی ام, پخش قطعات یدکی ام جی, لوازم یدکی جک, قطعات یدکی جیلی, لوازم یدکی دانگ فنگ, فروش قطعات یدکی لیفان, قطعات یدکی اچ سی کراس, لوازم جلوبندی هایما, قطعات یدکی چانگان, لوازم یدکی چری, قیمت لوازم یدکی گریت وال, قطعات بدنه آریزو ارزان, لوازم موتوری چری تیگو و لوازم گیربکس خودرو چینی چری فونیکس می باشد.

ترموستات لیفان LIFAN X50 جایگزین مناسبی برای تعویض ترموستات خراب در خودروی شما است، به طوری که این قطعه مایع خنک کننده موتور را از طریق رادیاتور کنترل می کند تا موتور بتواند به دمای کارکرد عادی خود برسد و آن را حفظ کند؛ بنابراین ترموستات لیفان LIFAN X50 متناسب با خودروی شما ساخته شده است و همان عملکرد، دوام و عمر مفیدی را که از لیفان انتظار دارید، ارائه می‌کند. پیستون های فولادی ضد زنگ، فلنج های نصب و فنرهای موجود در این ترموستات لیفان LIFAN X50 عملکرد بهتر و عمر طولانی تری را ارائه می دهد به طوری که عملکرد یکنواخت و روان را برای خنک سازی دقیق تضمین می کند.

تسمه تایم ام جی MG GS ما از مواد ABS پایدار و مواد لاستیکی برای مقاومت برتر در برابر حرارت و آلودگی ساخته شده است و حداکثر استحکام و کشش را ارائه می دهد، به علاوه مقاومت بالایی در برابر سایش دارد، در نتیجه عمر قرقره و تسمه افزایش می یابد. تسمه تایم ام جی MG GS دارای انتقال راندمان بالایی است، به علاوه در برابر روغن مقاوم است. تسمه تایم ام جی MG GS ثبات طول دقیقی را ارائه می دهد تا موتور را به طور دقیق زمان بندی کند و در طول عمر تسمه به آرامی کار کند؛ بنابراین در کاهش مؤثر سر و صدا نقش بسیار مهم دارد.

شماره های تماس
۰۲۱۳۶۶۱۵۴۸۹
09192008631
09124595276
09128595276
آدرس فروشگاه
تهران، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 13
شبکه های اجتماعی
آدرس ایمیل : saeedboojari30@gmail.com
پیج اینستاگرام : arazyadak2008@
وبسایت: https://arazyadak.com/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه