ماشین سازی رادکار

در سمنان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانسمنان
    خیابانشاهرود خیابان کارگر 3
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس۰۲۳۳۲۵۱۱۷۹۱ ۰۲۳۳۲۵۱۱۷۹۲ ۳۲۵۱۱۷۸۲-۰۲۳ ۰۹۲۱۲۳۳۹۴۲۸ ۰۹۱۲۴۷۳۹۴۲۸

شرکت با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات راه و ساختمان و با بکارگیری نیروهای مجرب و کاردان قدم به فعالیت در این راستا نموده است . این شرکت با تولید محصولاتی همچون : فک در ابعاد گوناگون، انواع سنگ شکن با ظرفیت های مختلف ، انواع تیکنر ، انواع سرند در اندازه های گوناگون و انواع اسکروپ(نوار نقاله) در عرض و طول مختلف و ….. و آماده انجام هرگونه خدمات اجرایی جهت راه اندازی خط کامل تولید شن و ماسه و آسفالت می باشد .

کلیه قطعات و محصولات شرکت پارس نوین به مدت یکسال از تاریخ نصب و راه اندازی در مکان مربوطه شامل گارانتی به صورت کامل رایگان می باشند، و شرکت پارس نوین خود را موظف می داند که رضایت مشتری را جلب نماید .
سنگ شکن وسیله ای است که در فراوری مواد معدنی برای خرد کردن مواد اولیه استخراج شده در معدن ها سنگ شکن ها مواد اولیه استخراج شده از معدن را خرد کرده تا به ابعاد دلخواه موردنیاز برسند.

وظیف اصلی سنگ شکن ها کوچک کردن اندازه مواد معدنی و سنگ ها تا حدی که بتوان از آنها برای مراحل مختلف تولید استفاده کرد . سنگ ها از نظر فرسایش ، سختی، ابعاد و میزان رطوبت متفاوت هستند و اینها عواملی است که باید به هنگام انتخاب نوع سنگ شکن مورد توجه قرار داد سنگ شکن های ضربه ای (کوبیت ) معدنی استفاده می شوند،این سنگ شکن ها ازیک روتورکه دارای ۲تا۶ ردیف،پره چکش است وباسرعت زیاد دوران می کندتشکیل شده اند،نقش پره های چکشی پرتاب قطعات بارورودی (سنگ وموادمعدنی)به طرف جدارداخل سنگ شکن است برروی جدارداخلی سنگ شکن تعدادی سپرآجدارازآلیاژهای ضدسایش نصب شده است که نقش مانع راایفا می کنند وقطعات بارورودی براثربرخوردباآنهاخردمی شود،سرعت حرکت پره ها ۱۵تا۵۰ متردرثانیه است .درسنگ شکن های ساخت کوبش ماشین دانه بندی بارخروجی به راحتی توسط سیستم رگلاژسنگ شکن قابل تنظیم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه