ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

در البرز
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانالبرز
    خیابانکرج
    قیمت7,800,000 تومان
    شماره های تماس01234567890

مشخصات کلی ماشین لباسشویی آبسال 7112
به عنوان اولین پارامتر اگر بخواهیم مشخصات کلی ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 را به شما معرفی کنیم باید گفت که شرکت آبسال این محصول را در دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار عرضه کرده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ نقره‌ای این محصول گران تر از رنگ سفید آن است.

طراحی این مدل از ماشین لباسشویی آبسال بسیار مدرن، جذاب و حرفه‌ای است و در واقع فرایند طراحی این محصول در ایتالیا صورت گرفته و قطعات برقی آن در قاره اروپا ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا بتوانیم ماشین لباسشویی آبسال 7112 را یک محصول حرفه‌ای و درجه یک بنامیم.

این محصول اتومات بوده و موتور مورد استفاده در این محصول تسمه‌ای با حداکثر دور خشک کن ۱۲۰۰ در دقیقه است.

در این مدل شاهد امکانات مدرن و جدید بسیار زیادی هستیم که در بخش‌های بعدی یک به یک این موارد را به شما معرفی می‌کنیم. موضوع لازم به ذکر است که آبسال این محصول را با صفحه نمایش LED طراحی و تولید کرده است که به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از این طریق دستورات مختلفی که به محصول خود داده اید را بررسی کرده و اطلاعات مختلفی مثل مدت زمان باقی مانده از اتمام فرآیند شستشو را مشاهده کنید.

ظرفیت، گنجایش و ابعاد ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112
یکی از پارامتر بسیار مهمی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید گنجایش، ابعاد و ظرفیت این دسته از محصولات است. ظرفیت لباسشویی آبسال ۷ کیلوگرم بوده و به شما اجازه می‌دهد تا وزن ۷ کیلوگرم البسه مختلف را در داخل آن قرار دهید.

نوع دیگ مورد استفاده در این لباسشویی از نوع کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته است. وزن آن ۷۱ کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم ابعاد آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم باید گفت که ارتفاع این محصول ۸۵ سانتی متر، عمق آن ۵۵ سانتی متر و پهنای آن ۵۹ سانتی متر است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 به نحوی طراحی و تولید شده که درجه زاویه باز شدن درب آن ۱۸۰ درجه و از راست به چپ است. مخزن این لباسشویی در جلوی آن قرار گرفته و به همین دلیل جز محصولات درب از جلو به حساب می‌آید.

سایر امکانات و ویژگی ها
ماشین لباسشویی 7112 آبسال دارای امکانات و ویژگی‌های مختلف و متنوعی است که هر یک از این ویژگی‌ها به عنوان مزیت رقابتی این محصول شناخته می‌شود. در این بخش قصد داریم تا یک به یک شما را با این ویژگی‌ها آشنا کرده و در رابطه با هر یک توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

مصرف انرژی پایین
یکی از مهم ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های رقابتی ماشین لباسشویی آبسال مدل ۷۱۱۲ مصرف پایین انرژی در این محصول است. در واقع شرکت آبسال این ماشین لباسشویی را به نحوی تولید کرده که رتبه انرژی آن +++A است و این به آن معنا است که شما می‌توانید با کمترین میزان انرژی شاهد بالاترین راندمان و عملکرد در این محصول باشید. لباسشویی آبسال REN7112 به نحوی است که می‌تواند با کمترین میزان برق و آب البسه شما را به نحو احسن شسته و زیبایی و تمیز را به آن‌ها برگردانید.
برنامه‌های شستشوی متنوع
در گذشته ماشین لباسشویی‌ها بدون توجه به نوع البسه تمامی لباس‌هایی که در داخل آن‌ها ریخته می‌شد را به یک شیوه می‌شستند.
https://bahar.store/ماشین-لباسشویی-آبسال/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه