مانیتور اندروید ساندرو با نازل ترین قیمت در پارس آپشن

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-ستارخان- مابین شادمان و بهبودی-پلاک 234
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166559441

این مانیتور اندروید ساندرو ساخت کمپانی راک چیپ ۶۴ بیتی مدل ۳۳۶۸ یا px5 و با معماری ۲۸ نانومتریCORTEX A53 مهندسی شده است.
تیونینگ خودرو پارس آپشن بهترین تجهیزات جانبی خودرو را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. محصولات این مجموعه شامل مانیتور اندروید ساندرو ، کیلس استارت ساندرو و … می باشد.
مانیتور اندروید ساندرو دارای رم 4 گیگابایتی می باشد که باعث می شود تمام فعالیت های این مانیتور اندروید را با سرعت بسیار بالا انجام دهد.از دیگر ویزگی های این مانیتور می توان به پردازنده 8 هسته ای آن اشاره کرد.
این مانیتور اندروید ساندرو قابلیت اتصال به WIFI را داشته و همچنین دارای نقشه با دو نسخه آفلاین و آنلاین می باشد. با استفاده از نسخه آنلاین آن می توان با استفاده از نرم افزارهایی همچون WAZE بهترین مسیر آسان و بدون ترافیک را بیابید. همچنین امکان استفاده از تلویزیون و گوش دادن به موسیقی نیز در این حالت وجود دارد.
این مانیتور دارای صفحه نمایش با رزولوشن 600*1024 می باشد. همچنین کیفیت این صفحه نمایش بسیار بالا بوده و با هر زاویه ای در برابر تابش خورشید شفاف می باشد. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش تیونینگ خودرو تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه