مانیتور اندروید چانگان با قیمت مناسب

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران-ستارخان- مابین شادمان و بهبودی-پلاک 234
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166559441

مانیتور اندروید چانگان یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در صنعت خودرو می باشد. این مانیتوراندروید چانگان دارای مشخصات فنی بسیاری بوده که شامل: دارای پردازنده 8 هسته ای می باشد، همچنین دارای رزولوشن 600*1024 است. حافظه داخلی این مانیتور اندروید چانگان فابریک 32 گیگابایتی بوده و شما را از استفاده از فلش بی نیاز می کند.
این مانیتور اندروید چانگان دارای صفحه نمایش IPS می باشد و کیفیت این صفحه نمایش به گونه ای می باشد که تابش نور خورشید مزاحمتی ایجاد نکرده و در هر زاویه ای می توان تصویری شفافی داشته باشیم. این مانیتور دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که باعث محبوبیت در نزد کاربران می باشد از جمله این ویژگی ها می توان به مسیر یابی راحت و موسیقی آنلاین از طریق اتصال به WIFI، همچنین این سیستم عامل با زبان فارسی سازگار می باشد و منو و صفحه کلید فارسی به صورت پیش فرض در آن قرار دارد.
از دیگر ویژگی های این مانیتور اندروید چانگان می توان به تماس تلفنی از طریق بلوتوث نیز اشاره کرد.
در تیونینگ خودرو پارس آپشن عرضه کننده لوازم جانبی خودرو نظیر مانیتور اندروید چانگان ، کیلس استارت چانگان ، گرمکن صندلی چانگان و گارد و رکاب چانگان ، با بهترین خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه