مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال , لایسنس ویندوز سرور 2022 اصل , لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال , خرید ویندوز سرور 2022 اصل

در تهران

قابلیت‌های جدید و پیشرفت‌های شبکه در ویندوز سرور 2022 شامل موارد زیر می‌شود:
1. افزایش عملکرد شبکه: ویندوز سرور 2022 امکاناتی برای بهبود عملکرد شبکه دارد. به عنوان مثال، تکنولوژی SMB (Server Message Block) در ویندوز سرور 2022 به طور صرفه‌جویی با استفاده از فرکانس‌های پردازنده و مصرف انرژی، عملکرد شبکه را بالا می‌برد.
2. بهبود امنیت شبکه: ویندوز سرور 2022 دارای امکانات جدیدی برای افزایش امنیت شبکه است. برای مثال، افزودن قابلیت‌های جدیدی مانند تحقق سیاست خودکار در DNS و فایروال تحت ویندوز. با استفاده از این قابلیت‌ها، امکانات بهبود یافته‌ای برای ردیابی و محدود کردن حملات شبکه فراهم می‌شود.
3. مدیریت سرور بهبود یافته: ویندوز سرور 2022 دارای امکاناتی برای بهبود مدیریت سرور است. به عنوان مثال، افزودن قابلیت‌ها و بازسازی برای بهبود عملکرد و قدرت مدیریتی Hyper-V و برچسب‌های اطلاعات و مدیریت فرآیند سرور.
4. افزایش ارتباط شبکه: ویندوز سرور 2022 ارتباطات شبکه را بسیار افزایش داده است. به طور مثال، این ویرایش امکان پشتیبانی از 100G ، 50G و 25G NIC را فراهم میکند.
5. افزایش مقیاسپذیری: ویندوز سرور 2022 قابلیت‌های جدیدی برای افزایش مقیاسپذیری را دارد. این شامل افزودن توانایی‌های بهتری برای بهبود کارایی در شرایط بار بالا و حجم داده‌های بزرگ است.

https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM – Academic – Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال , فروش بی واسطه ویندوز سرور 2022 , لایسنس مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال , فروش نسخه قانونی ویندوز سرور 2022 , فعالسازی ویندوز سرور 2022 اصل , قیمت ویندوز سرور 2022 اورجینال , لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال

https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه