مایکروسافت ویژوال استودیو 2022 اینترپرایز اورجینال

در تهران

ویژوال استودیو 2022 اینترپرایز
ویژوال استودیو 2022 اینترپرایز (Visual Studio 2022 Enterprise) یک محیط توسعه یکپارچه (Integrated Development Environment یا IDE) است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می شود. این نسخه از ویژوال استودیو برای توسعه دهندگان حرفه ای و تیم های بزرگ ساخته شده است و ابزارها و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار آنها قرار می دهد.
ویژوال استودیو 2022 اینترپرایز با دارا بودن ابزارها و قابلیت های قدرتمند، توسعه نرم افزارهای پیچیده را سریعتر و ساده تر می کند. در این نسخه از ویژوال استودیو، تمرکز بر تجربه کاربری بهبود یافته و عملکرد بهبود یافته برای تسریع فرآیند توسعه نرم افزار ارائه شده است.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Visual%20Studio%20Enterprise%202022%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه