مبل شویی به واش

در تهران
    استانتهران
    خیابانمنطقه 17
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09193436247
    آدرس وبسایتhttps://behwash.com/

مجموعه به واش با داشتن پرسنلی مجرب و متخصص و کارآزموده توانسته بیش از 12سال اعتماد چندین هزار مشتری را جلب کند،هدف این مجموعه ارتقای سطح بینش شما نسبت به کار حرفه‌ای شستشوی مبلمان است ،مبلمان جزء پرکاربردترین ابزار زندگی امروزه محسوب می‌شود ،به همان تناسب که میزان استفاده بالا می رود کیفیت و کارایی محصول بیشتر مورد توجه مباشد،
در سالهای اخیر با توجه به بیماریهای میکروبی و ویروسی حساسیت عموم نسبت به بهداشت بیشتر شده است.
در این مجموعه با شستشوی اصولی و با دقت نظر در برطرف کردن انواع لک ها و زدودن آلودگی های مختلف از مبلمان تلاش بر این است که انتظار مشتریان بر آورده شود.کسانی که در این مجموعه به عنوان سرویسکار مشغول می‌باشند زیر نظر همکارانی باتجربه دوره کارآموزی را طی کرده و مشغول به کار شده اند نه تنها از لحاظ تخصص کاری بلکه از لحاظ اخلاقی،اراستگی ظاهری و…مورد ارزیابی قرار گرفته اند تا خدماتی در خور و شایسته به مشتریان ارائه نمایند.
لازم به ذکر است که کسب رضایت مشتری و ادامه ارتباط مشتری با ما از درآمد مادی حائز اهمیت تر است، چرا که آرامش و زیبایی که با شستشوی اصولی و دقت نظر این مجموعه به دیدگان شما هدیه می شود امری سنجیده و سامان دار است.
ما مفتخریم بعد از مشاوره تلفنی برا شستشوی مبلمان شرایط مناسب برای هر شستشو را به مشتری پیشنهاد و در صورت رضایت سرویسکار اعزام کنیم ودر صورت رضایت بعد از شستشو مبلغ از مشتری دریافت نماییم.
امروزه با پیشرفت مد و تکنولوژی مبلهای برزو ظریف و متعدد در منازل مشاهده می شود مبلمانی که در صورت عدم شناخت و رعایت نکات اصولی توسط سرویسکار شستشو دهنده مبل ،ممکن است دچار آسیب در پارچه و زیر بندی مبلمان شود.
در این مجموعه بیشترین اطلاعات از انواع مبل در اختیار سرویسکاران قرار می گیرد
تا بتواند کیفیت خدمات ارائه شده را بالا ببرد.
از این رو نمیتوان به هر شرکت و مجموعه ای اعتماد کرد،بله هر مجموعه را با توجه نمونه کار،چشم انداز تجربه کاری و انجام اصول کار باید سنجید و در نهایت دست به انتخاب زد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه