مرکز درمان استرس در تهران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - ستارخان
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02144129920

استرس چیست؟ زمانی که فردی به شما می گوید استرس دارد، به طور کلی می دانید منظورش چیست، اما در واقع افراد، استرس را به گونه ای متفاوت از یکدیگر تعریف می کنند. برخی استرس را هیجانی ناخوشایند می دانند و عده ای آن را به حس های بدنی ربط می دهند. دسته ای نیز بر تأثیرگذاری استرس بر نحوه ی تفکرشان تمرکز می کنند. افراد معمولاً از این واژه ها برای بیان استرس خود استفاده می کنند: دل شوره، اضطراب، نگرانی، تردید، بی اعتمادی، سراسیمگی، وحشت زدگی و دلواپسی.
افراد مختلف استرس را در قسمت های متفاوتی از بدنشان حس می کنند. یرای مثال، ممکن است هنگام استرس، تنفس برایتان دشوار شود و یا دچار گرگرفتگی شوید. ممکن است یک موقعیت استرس زا موجب بروز دل درد و موقعیتی دیگر باعث گرفتگی عضلات شود.
استرس آثار هیجانی هم دارد. احتمال دارد استرس باعث ایجاد افسردگی و نگرانی در شما شود. استرس می تواند بر رفتارمان تأثیر بگذارد و شاید باعث بی خوابی یا ناخن جویدن و حتی منجر به سیگار کشیدن یا اعتیاد شود.
آن چه اهمیت دارد رسیدگی به استرس ها پیش از مزمن شدن آن هاست.
جهت مشاوره تلفنی استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، مشکلات بین فردی، زوجی، پیش از ازدواج، عدم اعتماد به نفس، مشکلات شخصیتی و شکست های عاطفی با ما در ارتباط باشید.
ارتباط با ما از سراسر کشور 46091940-021

شماره تماس جهت مشاوره تلفنی  روانشناسی از تهران 46091940

مشاوره حضوری: 02144129920
نظام روانشناسی: ۳۸۳۷

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه