مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب تهران

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02144129920

مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب تهران

مرکز مشاوره دنیا رضایی
نظام روانشناسی:۳۸۳۷
رابطه زناشویی یک ارتباط انسانی منحصر به فرد است که با هیچ یک از روابط بین فردی دیگر قابل مقایسه نیست. فقط در این شکل از ارتباط است که تمام ابعاد زیستی، معنوی، اجتماعی و عاطفی انسان مورد توجه قرار می گیرد.
   رابطه ی زناشویی دارای مراحل رشد و تکامل است. این رابطه معمولاً از دوره ی ماه عسل توأم با شور و شوق و انتظارات سطح بالا به دوره ی سرخوردگی و سازگاری متقابل و در نهایت به دوره ی آرام پذیرش و عشق پخته منتهی می شود. زوج هایی می توانند به مرحله ی پخته تر و کامل تر رابطه ی زناشویی وارد شوند که از مهارت های لازم برخوردار هستند. 
   مطالعات نشان می دهد که زوج هایی که فاقد این نوع مهارت ها هستند، گرفتار مشکلات زناشویی می شوند و رضایت زناشویی آنان کاهش می یابد که به نوبه خود زمینه را برای بروز مسائل حادتر از جمله طلاق فراهم می سازد. 
   با توجه به روند رو به افزایش نارضایتی زناشویی و پدیده طلاق در کشور ما، اهمیت و ضرورت مشاوره با روانشناسان صاحب صلاحیت بیش از پیش محرز می شود. 
     جهت انجام مشاوره تلفنی خانواده، زوجی، پیش از ازدواج، شکست های عاطفی، افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات شخصیتی، کمال گرایی یا عدم اعتماد به نفس با ما در ارتباط باشید.
ارتباط با ما از سراسر کشور 46091940-021

شماره تماس جهت مشاوره تلفنی  روانشناسی از تهران 46091940

مشاوره حضوری: 02144129920

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه