مزایای سازه فضاکار ها

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02122760221

سازه های فضاکار برای فضاهای کوچک جنبه دکوراتیو،در سازه های متوسط تلفیقی از زیبایی ورعایت کلیه ضوابط طراحی ایمن باضریب بالا وبرای فضاهای بزرگ نه تنها یک ضرورت اجتناب ناپذیرجهت عملی کردن ساخت بنا است بلکه تواما زیبایی،دوام، استحکام،و پایداری دربرابر زلزله را ارزانی می دارد.
فضاها واماکن ورزشی از این قاعدع مستثنی نبوده وپوشش این فضاها امری است که توجه به جلوه های زیبایی ومعمارانه آن از یک طرف وهمچنین توجه به طراحی ایمن را از طرف دیگر تامین می نماید. سازه های فضاکار علاوه بر توان سازه ای بالا،وزن کم، سرعت بالادرنصب،حمل و نقل راحت قطعات یکسان بودن کیفیت کل سازه بدلیل تولید کارخانه ای وکنترل کیفیت های پیاپی،ظاهری زیبا وساده دارد که توجه بسیاری از مهندسان معمار وعمران رابه خود جلب کرده است بطوری که طی چند سال اخیراستفاده روزافزون آن رادر فضاهای مختلف شاهد هستیم.
شرکت رخ بام سازه با پیشیه 20 ساله خود در زمینه سازه فضا کار و ساخت سازه فضایی بهترین و مرغوب ترین خدمات خود را برای شما عزیزان رقم زده است. برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.
سازه های فضاکار دراشکال بسیار متنوعی طراحی و ساخته میشوند که مهمترین آنها عبارتنداز شبکه های مسطح دو یاچند لایه،چلیک ها،گنبدها،قوس ها و….که علاوه بر این ، سازه های مذکور دارای بافتارهای متنوعی نیز می باشند،بدین ترتیب که با تغییر در آرایش المانها می توان بافتارهای جدید ایجاد کرد که بدیهی است کارایی هربافتاری باید در مقایسه با بافتار دیگر سنجیده شود
مثالهای متعددی از سازه های فضاکار که در دنیا و ایران ساخته شده است وجود دارد. به عنوان نمونه از این نوع سازه ها در ایران می توان به پوشش مرقد مطهر امام خمینی و سقف چند سالن نمایشگاه بین المللی تهران اشاره کرد.البته ایده اولیه این نوع سازه ها خیلی جدید نیست زیرا گراهام بل طرح هایی از شبکه های منظم هندسی که کاربرد ساختمانی داشته باشد تهیه کرده بوده همچنین آلاچیق های عشایر محلی ایران،سبکی مانند این نوع سازه ها دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه