مزایای لایسنس ویژوال استودیو 2022 اینترپرایز – دانلود نسخه قانونی ویژوال استودیو 2019 اینترپرایز اورجینال

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090
    آدرس وبسایتhttps://microsoftiran.net/visual-studio/

گیت ویژوال استودیو
Git Visual Studio یک گسترش است که به شما امکان می دهد تا پروژه های Git را بصورت مستقیم در داخل محیط گرافیکی Visual Studio مدیریت کنید. این گسترش شامل امکاناتی مانند کامیت، پوش، برگشت و همچنین تاریخچه و اشکال زدایی نیز هستند.
برای استفاده از Git Visual Studio، باید آن را از Visual Studio Marketplace دریافت و نصب کنید. بعد از نصب، شما باید پروژه Git خود را در Visual Studio باز کنید و به یک مخزن Git متصل شوید. از طریق نوار ابزار Git که در بالای پنجره Visual Studio قرار دارد، می توانید اقدامات مختلفی مانند کامیت، پوش و غیره انجام دهید.
علاوه بر این، یکی از ویژگی های جالب Git Visual Studio امکان اشکال زدایی کد است. با استفاده از ابزارهای اشکال زدایی قابل دسترس در Visual Studio، شما می توانید کدهای خود را قدم به قدم اجرا کنید و مشکلات را پیدا کنید و رفع کنید.
بنابراین، Git Visual Studio یک ابزار قدرتمند است که امکان مدیریت پروژه های Git را در داخل محیط گرافیکی Visual Studio فراهم می کند و همچنین امکان اشکال زدایی کد را نیز فراهم می کند.

https://microsoftiran.net/visual-studio/

مایکروسافت پرشیا (شرکت رایان‌نت) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران است. این شرکت با همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین‌المللی شاخص در ایران، مفتخر به واردات و ارائه عمده محصولات اورجینال به صورت مستقیم با قیمت مناسب، بدون واسطه و تحویل فوری می‌باشد.

https://microsoftiran.net/visual-studio/

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه