معرفی تجهیزات خانه هوشمند

در گیلان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانگیلان
    خیابانرشت
    شماره های تماس01334232

یکی از اساسی ترین پرسش های کاربرانی که در حال انتخاب سیستم برای خانه هوشمند خود هستند، شناخت تجهیزات پکیج هوشمندی است که قصد دارند، گزینش نمایند. البته این حساسیت برای سیستم پرکاربردی که نه تنها صرفا یک عنصر تزیینی برای منزل محسوب نمی گردد بلکه فرآیند عملکردگرایی است که به علت ارتباط دائم کاربر با آن، حساسیت در انتخاب تجهیزات مناسب، امری کاملا بدیهی بنظر می رسد. اکثر شرکت های مجری سیستم هوشمند، فقط به ارائه ی خدمات محدودی نظیر کنترل سرخط های روشنایی به وسیله ی کلید های لمسی یا برنامه پذیر می پردازند و یا در نهایت چندین ماژول مانند: شیر برقی، پرده برقی و… را به صورت مستقل از هم به عنوان یک سیستم هوشمند معرفی و ارائه می نمایند. حال آنکه در واقع امکانات و شاخصه های یک خانه هوشمند بسیار بیشتر از مواردی که به آن اشاره شد، می باشد.
معرفی خانه هوشمند
تنها وقتی می توان از یک مفهوم به ظاهر پیچیده، توضیح ساده و قابل درکی، ارائه داد که کاملا آن را شناخته و با جزییات زوایای آن در مراحل طراحی و ساخت آشنا باشیم. خانه هوشمند در صنعت ساختمان ما مفهوم نوینی است که هر کسی به زعم خود تعریف ویژه ای از آن دارد. چه بسا میان آنچه که به مرحله ی اجرا می رسد و تعریف های اولیه فاصله ی زیادی موجود باشد، که این امر ناشی از عدم آشنایی با مختصات اجرایی و مقتضیات پروژه است.
از دیگر سو، فراگیر شدن تکنولوژی در تمام زوایای زندگی از ویژگی های عصر ماست و این امر بر کسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین جهش های آن مربوط به تغییر و تحول درحوزه ی ارتباطات است.
خانه هوشمند نیز، یک زیر ساخت مبتنی بر ارتباط است و به کمک آن بسیاری از لوازم و تجهیزات قابلیت مدیریت وکنترل می یابند، شعار خانه هوشمند این است ؛ “در زمان کوتاه تری کارهای بیشتری را راحتتر انجام دهید.”
بر این اساس از مهم ترین قابلیت هایی که تجهیزات خانه هوشمند در اختیار شما قرار می دهد این است که، کنترل کلیه ی عملکرد ها را حتی، از راه دور به دستان شما می سپارد. علاوه بر این می توان گفت؛ از پیامدهای ساماندهی که خانه هوشمند برای مجموعه عملکردهای روزانه شما بوجود می آورد، صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان است؛ که این امر منجر به کاهش فشار بار مسئولیت های روزانه ی تان نیز می گردد.

معرفی امکانات خانه هوشمند آلفا
با پیشرفت تکنولوژی ساختار زندگی ما نسبت به گذشته به صورت آشکاری تغییر یافته است. امروزه آسایش انسان به عنوان مهم ترین ارزش در راس همه امور قرار گرفته است. خانه هوشمند آلفا نیز در طراحی سیستم هوشمند خود، با پرداختن به این مهم، به ارائه ی امکانات کاربردی پرداخته است که حاصل از شناخت و بررسی نیازهای کاربران خانه هوشمند است. تعریف امکاناتی نظیر، سیستم اعلام سرقت هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند، سیستم پرده برقی هوشمند، مانیتور لمسی، کنترل سیستم سرمایش وگرمایش، سیستم اعلام حریق هوشمند و اپلیکیشن) android و ( iosخانه هوشمند و همچنین کنترل خانه هوشمند بوسیله ی I watch، از جمله اقداماتی است که بوسیله ی آنها می توان مدیریت وکنترل خانه هوشمند را بر عهده داشت.
تعریف و لزوم بکارگیری تکنولوژی های هوشمند در ساختمان
بر اساس آمارهای رسمی مرکز آمار ایران بالغ بر ۴۵ درصد از انرژی مصرفی درکشور، مربوط به واحد های مسکونی، اداری و خدماتی می باشد. این آ

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه