موسسه آموزشی و فرهنگی گزینه دو

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس22239392-021
    آدرس وبسایتhttps://gozine2.ir

گزینه دو به عنوان یک موسسه پیشرو در ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای، مجموعه ای از خدمات متنوع را برای دانش آموزان و مدارس مقاطع گوناگون ارائه می کند. آزمون های آزمایشی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، آزمون های آنلاین، بانک سوال هوشمند، فیلم های متنوع آموزشی و مشاوره ای و سایر خدمات که با کلیک بر روی هر کدام از بخش های زیر می توانید با جزییات این خدمات در بازه های زمانی مختلف و به تفکیک پایه تحصیلی آشنا شوید.

موسسه گزینه‌دو یک موسسه آموزشی- فرهنگی غیر دولتی است که به صورت کشوری در سراسر ایران فعالیت می کند. فعالیت‌های گزینه‌دو در زمینه‌های برگزاری آزمون‌های هماهنگ، برنامه‌ریزی تحصیلی، مشاوره تحصیلی هوشمند و همچنین بهترین نرم افزار انتخاب رشته رایگان و تولید محتواهای کمک آموزشی و مشاوره ای در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه و داوطلبان آزمون سراسری است.

موسسه آموزشی و فرهنگی گزینه دو از سال 1379 تا کنون بیش از ۶۰۰ مرحله آزمون برگزار کرده است و در حال حاضر خدمات خود را در بیش از ۳۰۰ شهر در سراسر ایران از طریق نمایندگی های خود ارائه می دهد.

رویکرد و تمرکز گزینه‌دو بر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای نوین، هوشمند و شخصی سازی شده است. همچنین مهم ترین جهت گیری موسسه در ارزشیابی، به سمت برگزاری آزمون منطبق بر استانداردهای آموزشی روز دنیا است. گزینه دو برگزاری آزمون‌های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی برای مقاطع غیر از خدمات داوطلبان کنکور 1403 را در راستای همین جهت گیری از سال تحصیلی 94-93 به خدمات خود افزوده است. رویکرد اصلی مؤسسه در ارائه این خدمت ، “ارزشیابی در خدمت یادگیری” است و توسعه خدمات خود را با توجه به این رویکرد انجام می دهد.

در سال 1384 با تغییر رویکرد موسسه و تمرکز بر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای نوین، هوشمند و شخصی سازی شده، فعالیت‌های جانبی قبلی تا حد بسیار زیادی بر بستر اینترنت ارائه شد و خدمات جانبی آزمون‌ها و خدمات دهم و یازدهم 1403-1402 از جمله محتواهای آموزشی، نرم افزار‌های آموزشی و مشاوره‌ای، مشاوره انتخاب‌رشته و حتی تعدادی از آزمون‌های آزمایشی به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت گزینه‌دو در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه