ناظران سازه پیمانکار و سازنده سوله در ایران

در البرز
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانالبرز
    خیابانجهانشهر، خیابان کسری جنوبی، کوچه نژاد فلاح، ساختمان مروارید، طبقه چهارم، واحد هشت
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09128662060

ناظران سازه یکی از شرکت های مطرح در زمینه ی ساخت و احداث سازه های فلزی در ایران است. دفتر اصلی این شرکت در جهانشهر کرج واقع است. ناظران سازه پیمانکار سوله با تجربه فراوان سازنده ی انواع سوله های صنعتی و ورزشی است. ساخت سوله مهارت ماست.
ناظران سازه کارخانه ساخت اسکلت فلزی در تهران و کرج است. این شرکت با عنایت به خداوند متعال و تلاش فراوان خدمات خود را در زمینه ی ساخت و احداث انواع سازه های فلزی به مشتریان خود در سرتاسر ایران ارائه می دهد. این شرکت با در اختیار داشتن کارگاه ها و کارخانجات گوناگون در زمینه ی ساخت سازه های فلزی توانایی بالا در اجرای انواع سازه های فلزی در تناژ های بالا را دارد. اگر شما قصد ساخت سازه های فلزی دارید می توانید برای استعلام بهترین قیمت با ناظران سازه تماس بگیرید و از خدمات این کارخانه اسکلت فلزی بهره ببرید. ما در ناظران سازه بالاترین کیفیت، سریعترین روند کاری بهمراه قیمت مناسب را برای شما به ارمغان می آوریم. سازه های فلزی ساخته شده توسط کارخانه اسکلت فلزی و سازه فلزی ناظران سازه دارای ضمانت نامه کاری هستند. ما بهترین خدمات را در زمینه ساخت اسکلت ساختمان در تهران و کرج و سایر شهرهای ایران انجام می دهیم.
شرکت ناظران سازه با تعهد خدمت مهندسان و متخصصان ذیصلاح ونیز بادر اختیار داشتن 3000 متر سوله تولید، تجهیزات و انواع ماشین آلات در زمینه محاسبات و طراحی انواع سازه های فلزی ( با ظرفیت تولید سالانه 3600 تن ) و … باکسها، هاپر وباکس فیدر، محاسبه طراحی ساخت و نصب انواع مختلف سوله همچنین محاسبه طراحی ساخت و نصب انواع مختلف ماشین آلات، جرثقیلهای سقفی، کوره های صنعتی، مخازن، سیلینگ کوره سیمان، کوره گندله، طراحی، ساخت و نصب المانهای درون شهری و نیز در زمینه ساخت و نصب هرگونه سازه فولادی آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان محترم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه