نرم افزار مدیریت مدرسه

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران, جمهوری, کوچه کریمی پور, پ 17
    قیمت9,120,339,196 تومان
    شماره های تماس02166435129-09120339196

نرم افزار هوشمندسازي مدارس توانا از قوي ترين نرم افزارهاي مديريتي مدارس مي باشد که به صورت يک پکيج جامع در اختيار مدارس و آموزشگاه ها قرار مي گيرد. اين نرم افزار داراي بخش هاي زير مي باشد:
1. نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزي
دستگاه اتوماسيون کنترل تردد دانش آموزي توانا قويترين دستگاه حضور و غياب مدارس مي باشد که گروه طلاي نرم آن را تنها ويژه مدارس و آموزشگاه ها طراحي کرده است. بر خلاف ساير شرکت ها که از دستگاه حضور و غياب پرسنلي در مدارس جهت حضور و غياب استفاده مي کنند که نمي توانند انتظارات مدارس و اولياي دانش آموزان را برآورده سازد دستگاه حضور و غياب توانا اولين و تنها نرم افزار قدرتمند کنترل تردد مي باشد که در آن سرعت کارت زني دانش آموزان بسيار بالا و بدون ايجاد ترافيک مي باشد. به محض زدن کارت دانش آموزي در همان لحظه زير يک ثانيه پيامک ورود و خروج و تاخير آنها براي گوشي اوليا ارسال مي گردد. همچنين گزارش تردد دانش آموزان به صورت کاملاً اتوماتيک و هوشمند براي اپليکيشن اندرويد گوشي اوليا ارسال مي گردد. ارسال پيامک هاي ورود و خروج و تاخير و غيبت دانش آموزي بدون نياز به نظارت معاون مدارس به صورت کاملاً خودکار و هوشمند صورت مي گيرد.
2. نرم افزار حضور و غياب هوشمند پرسنلي
در مدارس از دستگاه حضور و غياب دانش آموزان براي کنترل تردد و گزارش گيري زمان هاي ورود و خروج پرسنل نيز استفاده مي گردد. به محض کارتزني پرسنل پيامک هاي ورود و خروج و تاخير و غيبت آنها به گوشي مدير به صورت کاملاً اتوماتيک و هوشمند ارسال مي گردد.
ويژگي کاملاً استثنايي و منحصربفرد نرم افزار اتوماسيون حضور و غياب توانا در اتصال دستگاه به LED نصب شده در سالن مدرسه و اتاق معاونين مي باشد که تصاوير و مشخصات دانش آموزان و پرسنل به ترتيب کارتزني نشان داده مي شود. گروه طلاي نرم اين ايده خلاقانه را سالها پيش در مدارس اجرا نموده که بسيار مورد استقبال مديران و دانش آموزان قرار گرفته است.
3. نرم افزار هوشمند کارنامه مدارس با انواع ارائه نمودارهاي مقايسه اي و رشد دانش آموزان به همراه ارائه رتبه بندي دانش آموز در پايه و درس و کلاس
4. نرم افزار زنگ هوشمند مدارس
5. تابلو اعلانات الکترونيکي هوشمند
6. نرم افزار جامع و هوشمند ارسال پيامک
7. سايت تخصصي مدرسه
8. اپليکيشن اندرويد مدرسه براي گوشي اولياي دانش آموزان

سايت: www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
تلفن: 02166435129 – 09120339196

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه