نسخه اصلی مایکروسافت ویزیو 2021 اورجینال – نسخه قانونی لایسنس مایکروسافت ویزیو 2021

در تهران

ادغام با سایر برنامه های مایکروسافت در مایکروسافت ویزیو 2021
در مایکروسافت ویزیو 2021، شما می‌توانید با سایر برنامه‌های مایکروسافت ادغام و تعامل داشته باشید. این امکان به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌ها و نمودارهایتان را با سایر برنامه‌های مایکروسافت به اشتراک بگذارید و استفاده کنید.
برخی از ادغام‌های مرتبط با سایر برنامه‌های مایکروسافت عبارت‌اند از:
ادغام با Microsoft Excel: شما می‌توانید داده‌ها را بین ویزیو و اکسل به اشتراک بگذارید. می‌توانید جدول‌های اکسل را به ویزیو وارد کنید و آنها را در نمودارها و شکل‌هایتان استفاده کنید. همچنین، می‌توانید نمودارها و شکل‌ها در ویزیو را به صورت جداول در اکسل صادر کنید و با داده‌ها در اکسل کار کنید.
ادغام با Microsoft PowerPoint: شما می‌توانید نمودارها و شکل‌هایتان را در ویزیو را در اسلایدهای پاورپوینت استفاده کنید. با استفاده از این ادغام، می‌توانید

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Visio%20Professional%202021%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20Visio%20Professional%202021%20اورجینال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه